God nattNei, god natt alle sammen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God nattNei, god natt alle sammen![]()
HahaHvis noen e våken kl 1 og kl 5. Kan dåke screenshotta oppdateringen å legga ut her då? Må føre statistikken min videre![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
HahahaHvis noen e våken kl 1 og kl 5. Kan dåke screenshotta oppdateringen å legga ut her då? Må føre statistikken min videre![]()
God nattaGod natt alle sammenhvis det er igjen noen her inne.
Då må du ha en fin dag på jobben når du kommer så langt![]()
Savner du å jobbe? Heldig du som føler det slik![]()
Hva shopper du?Har shoppet bare litt i det siste![]()
![]()
God natt og sov godtDa skal jeg finne veien til badet. God natt![]()
Blir spennende å sePrøvde, men vet ikke om det virker...![]()
Oi, så mye fintBåde til meg og lillesnupp.
Vinterjakke og sko til meg selv. Dress, dunpose, ullklær og vintersko til snuppa.
Moro å se lamper ogsåHaha, vet ikke helt hva jeg skal vise nå menIkke tatt noen spesielle bilder i dag. Bortsett fra et lampebilde til mams
![]()
Det gjør det absoluttDet kreves litt ekstra denne mnd dab
![]()
Kan du ikke heller få mannen til å gjemme det da?Må jo det, hvis ikke spiser jeg hver dag! Å jeg har nok kiloer på kroppen![]()
Hehe...da tar det tid, jaLangt og tykt hår, så det tar en god stund om det skal tørke av seg selv![]()
Oi, det var lengeStraks 20 år.... vi var mye i Norge før den tid også. Hadde venner av familien i Kirkenes og Alta. Så jeg kunne jo litt norsk før jeg flyttet hit. Og tok ikke lange tiden før det gikk flytende. Var jo 4 1/2 år.