Du kan endre det til noe du selv vil ha, men da må du gå inn på profilen din på pc![]()
OK, da skal jeg gjøre det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan endre det til noe du selv vil ha, men da må du gå inn på profilen din på pc![]()
Jaja , de fortjener ikke bedre rett og slett !Det skjønner eg godt![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Skal på jobb ja![]()
Hahah ikke endamen snart
Nja. De spilte jo elendig . Men mye dommerfeil, og mye idiotspill av start . De lå jo nede mer enn de sto oppreist !De hadde no bra med uflaks i dag og da. Men det va for dårlig. Hadde de begynt å jobba litt før de siste minutta av kampen kunne det vært håp.
Jeg som har sendt hanHihi. Kjenner ole begynner å trakke meg på øyelokket og nosnart ikkje meir håp for meg heller no
Nja. De spilte jo elendig . Men mye dommerfeil, og mye idiotspill av start . De lå jo nede mer enn de sto oppreist !
Jeg som har sendt han![]()
MohhahahaDet tror eg faktisk på![]()
Mohhahahaskal sove jeg og nå, natta ^^
God natt jentersov godt
Om jeg ikke får sove etter den faste do runden kl 5 skal jeg gjøre detHvis noen e våken kl 1 og kl 5. Kan dåke screenshotta oppdateringen å legga ut her då? Må føre statistikken min videre![]()
Joda de kunne fort fått ett mål eller to til , men start var flinke til å forsvare seg . Men må si jeg virkelig ikke liker sånn spillestil som går på å hale ut tid og bare dumme segDet e sant. Men det va vel 2 stolpe treff der som kunne vært mål. Pluss et par rett atmed stolpen. På slutten låg jo de gultrøyede strødd på bano. Såg nesten litt komiskt ut.
Nei, da va en tragisk kamp.
God nattaGod natt jentersov godt
NattaMohhahahaskal sove jeg og nå, natta ^^
God nattaNei, god natt alle sammen![]()
God nattVeldig stille...
Herfra nå og. Går og legger meg jeg
Sov godt
Å nei. Tap?Lover deg det ikke var koselig![]()