Skravletråd :)

Jupp. Unga har jo strengt talt favorittene sine på netflix da ;) Men pirate bay også er jo gøy :p Mange norske tegnefilmer der også :p Så egentlig betalet jeg mye penger i mnd på noe jeg ser lite av :p

Men har jo nrk super som app jeg ;) Så kan unga se barnetv på mobil om vi er på tur og de er utålmodige :p
Ja det kan de jo, eller på i pad/pc om de vil ha litt større skjerm! Uff nei TV er altfor dyrt. HATER nrk lisensen :P Ser jo aldri på nrk liksom

Hehe, finnes ikke det som nett tv?;Vi har en pc koblet til tvn så er så "tungvint" å trykke på en knapp å bytte. Betaler heller ekstra for godt nett. Vi sparer alle fall lett 5-6000. Men det er jo fordi vi ikke bruker det. Hadde vi brukt det så hadde vi jo hatt det.
Gjør det? Da er det jo perfekt :P Kunne trengt å spart litt penger vi også!!!

Ja det kan de jo, eller på i pad/pc om de vil ha litt større skjerm! Uff nei TV er altfor dyrt. HATER nrk lisensen :P Ser jo aldri på nrk liksom
Ytterst sjelden nrk er i bruk her også :p Unga finner jo ikke ting de liker der.

Ytterst sjelden nrk er i bruk her også :p Unga finner jo ikke ting de liker der.
Vi ser faktisk aldri på nrk vi! :P Hihi. Kanskje jeg svipper innom barneTV i jula... haha

Jeg har hørt om så mange som har fått falske streker på rfsu :eek: Men det er sant, lurt å vente på ikm. Jeg stolte ikke på de før jeg så det svart på hvitt jeg. På digital :P

Stolte egentlig aldri på det jeg da...men kanskje kroppen min som skjønte at det ikke gikk riktig vei og?

5 uker var helst minimum tror jeg de snakka om. Husker ikke prisene helst. Men tror ca 10 000 kr for 20 ganger. 5 uker er jo 10 ganger. For to i uka snakka de om :p

Ja, det e langt over ka min lommebok har råd til :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Stolte egentlig aldri på det jeg da...men kanskje kroppen min som skjønte at det ikke gikk riktig vei og?
Det kan godt hende også!! Hvor er du i syklusen nå?

Så nyyydelig da ♡
Ser ut som alle fire labbene er knytt sammen ;)

Min er blanding mellom petit brabancon og coton de tular. Ligner ingen av dem. 5 år gammel :)
Ja, hun er det... *stolt* driver meg yoga tror jeg xD

Svart og ballerina labber. 4 år. Hun har alltid vært svart. Men i fjor begynte hun å bli brun på ene baklabben. Og i år... golden istede for brun. Ler meg ihjel for hun elsker å sole seg. Så bruker å si hun prøver å bli brun.

H*n var kjempe fin. Aldri hørt om rasene. Men veldig fin. Og ikke sånn alt for liten heller. Sover godt der.

Back
Topp