Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan skravle med meg frem til 12 3 dagerMen ken skal eg skravle med neste uke når folk er på jobb da?? Andre het som skal ha høstferie?
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja er liksom ingen vei utenom . Tror alle vet innerst inne at idag er det vinn eller forsvinn.
Hjelpes så lite jeg har skravlet i dag daBlir spennende å se om det endrer seg noe no.
Skjer det samme herhmfr
et klarer duDa er neste rundt kl 21 da. Skal prøve å få meg 200 innlegg idag da![]()
Får håpe den blir bra snart igjen da![]()
Vi har prøvd , så ble tilslutt prøverør på oss.
Jeg har vunnet to ganger, bok med cd og blendingsgardinerNoen her inne som har vunnet før?
Og evt hva?
Ja håper jo på de resultateneE redd for det ja.. :/ men om sogndal og haugesund tape og brann vinn så blir det jo plutselig litt lysere.de ligg bare 1 poeng over.
Så rart at hun bruker den om folk som er slitne
Ja Alt for NorgeNoe spennende på tvn i kveld da?
Ja fantastiskMen det var no godt den satt til slutt davet du ka det blir?
Kan skravle med meg frem til 12 3 dager![]()
Veldig rart. Ser jo helt feil ut når andre skal se journalen din! Så hun gjør jo veldig feil !Ja, heilt merkelig spørr du meg. Men ho sa det som at det var helt naturlig å bruke det :/
Hjelpes så lite jeg har skravlet i dag da
Hjelpes så lite jeg har skravlet i dag da
Veldig rart. Ser jo helt feil ut når andre skal se journalen din! Så hun gjør jo veldig feil !
Ønske deg til julIkke jegskulle gjerne hatt det .
![]()
Får bli en runde i kveld tenker jeg.Bare å bli med å skravle resten i dag e det fort gjort å ta det inn igjen