Prøve å logge inn og ut?
Nei, husker ikke passordet no. Så krise om eg ikke kommer meg inn igjen
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøve å logge inn og ut?
Ja jeg har gode minner fra mine yngre dager også . Da hadde vi ofte sånn hos min storesøster![]()
Off.. Eg e nervøs !!Jooo. E jo kjempe spennende. Står jo myyye på spill i kveld.
Detter ut og får ikke quota innlegg, får bare innlegget ikke funnet.
Da må jeg gå ut av appen for at det skal gå.
Nei, husker ikke passordet no. Så krise om eg ikke kommer meg inn igjen
Hahaha den er kjipNei, husker ikke passordet no. Så krise om eg ikke kommer meg inn igjen![]()
Ooh yesog se om jeg får gått igjennom det som trengs til babyen kommer
![]()
JaKoselig jagodt også! Greit å. lege selv hva man vil ha
![]()
Oi, det går vell fort å få opp antallet egentlig ?![]()
Off.. Eg e nervøs !!![]()
JaaSå gøy.e så koselig å holde på å dulle med babyklær
Jajeg pleier å dele kjøtt opp i små biter , og samme med alle grønnsakene osv . Så tar jeg det oppi små skåler
så plukker vi bare
![]()
Ja er liksom ingen vei utenom . Tror alle vet innerst inne at idag er det vinn eller forsvinn.Ja, de MÅ bare vinne. Ellers e det mangen skuffa bergensere i kveld.
Du kan trykke glemt passord?
Skjer det samme herJa, kan sikkert det. Men har vært litt problematisk med appen før. Men problemet med å falle ut e en svakhet hos appen. Mangen som har det i perioder.
Ja, kan sikkert det. Men har vært litt problematisk med appen før. Men problemet med å falle ut e en svakhet hos appen. Mangen som har det i perioder.
Jeg har også detHar sett det 2 ganger jeg. Har alle sesongene på DVD![]()
Jaaspesielt når det er 9 år siden sist
mangler masse ennå , er ikke så gøy å gå igjennom og handle inn uten mannen syntes jeg .
Vi har prøvd , så ble tilslutt prøverør på oss.Har dåke prøvd i mellomtia eller bare villa vente?
Så rart at hun bruker den om folk som er slitneJa, forklarte ho situasjonen. Så ho skjønte det. Ho pleide alltid bruke den diagnosen når folk var slitne? :/ skjønner det ikkje. Men ho hadde ikkje oppfatta meg som i psykisk ubalanse hvertfall. Haha. Då svarte eg flaks