Ja, det er ikke så illeDu ligg no langt oppe du også på sist oppdatering hvertfall.
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er ikke så illeDu ligg no langt oppe du også på sist oppdatering hvertfall.
Ja en gjør vel detDa er det bare å skravle i vei. Da kommer man på lista uansett![]()
Nå ligger jeg så langt bak at jeg blir bare deprimertEr ikke ofte inne å ser jeg heller...
Ja, det er ikke så ille![]()
Mener å huske du ligger ganske bra an likevelHar ikke sjekka. Fikk ikke skravla noe som helst igårog når jeg endelig hadde muligheten i 22-23 tida gadd jeg ikke.
Øh hæ? For noen dager siden ja? Var på topp 10 jaffall.Syns no eg såg deg på topp?
Jeg vil gjerne seEr så fornøyd med tapetene. Skal få lagt inn bilde hvis noen vil se.
Nå ligger jeg så langt bak at jeg blir bare deprimertgidder ikke sjekke.
Ingen som spiser opp tror jegHar da plenty med dill uansettTil alle 3 dagene
Ungene mine spiser hvertfall sjelden opp alt på julafta
![]()
Øh hæ? For noen dager siden ja? Var på topp 10 jaffall.
Ja, er det jeg håper på. Derfor satset jeg hardt de første dageneHaha. Tror du skal overleve eghihi
Jeg har alltid fått julestrømpe 1.juledagDa er det koselig med julestrømpe dagen etter så kan man glede seg til det også![]()
Ja en gjør vel detmen etter tirsdagskveld regner jeg med det blir mindre skravling , siden min kjære kommer hjem
![]()
Så absolutt!Ja, kjedelig å gå sjuk uke etter uke.
Har mine egnePleier du ha akryl?
Jeg har høstferie neste ukeMen ken skal eg skravle med neste uke når folk er på jobb da?? Andre het som skal ha høstferie?
Hihi spennende nå!17 min te neste oppdatering![]()
Jeg har høstferie neste uke
Skal reise bort da, så blir ikke mye skravling på meg. Titter innom da![]()