Ja, det er utrolig irriterendeDet er såååå håpløst!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er utrolig irriterendeDet er såååå håpløst!
Nei men irriterende likevel.Du har jo ikke akkurat dårlig tid da![]()
Jeg får pakkekalender av min samboer jeg![]()
Jeg tør ikke se på lista engang!
Bruker kun app så vet ikke.
Etter oppdateringen i mars eller noe så har det vært sånn :/
Det skjønner jeg godt. Enda mer fantastisk det<3Det er santMen gleder meg mye mer til jeg har barn å gjøre det sammen med.
Det er mye mulig. Aldri vært på de trakter jegHeheAkkurat nå er det ikke så kjekt å bo her med ruskeværet, men ellers er det ganske så flott
![]()
Jeeeey grattis!Å med dettte skriver jeg mitt innlegg nr 10000!
Håper alle har en fin søndagHva her dere gjort i dag da?
YES!! Det er så vanvittig ekkelt og samtidig morsomt at jeg ler meg ihjel hver gang jeg ser på![]()
Så deilig
Kos dere på tur!
Hehe, ok. Han vil ikke være med på tur han altsåHan er stort sett bare i skævven når han feller trær han![]()
Håper alle har en fin søndagHva her dere gjort i dag da?

Det hørtes ut som en veldig koselig dagHei du![]()
Her har søndagen vært veldig fin så langt
Vi har vært på tur i skogenSå har vi vært en tur borte hos naboen, og veslegutt har lekt med hundene
![]()
Nå har vi nettopp spist middag![]()
Der da?
HahaForhåpentligvis har vi også det, før julaftentror ikke jeg gidder føde 24.desember..
![]()
Så fine neglerEg har vært å fått meg nye negl, vært på legevakta med eldste, laga taco som vi sku kosa oss med, men endte i at han spydde over heile bordet. Så alt det for ingen nytte. Men her kan dåke få sjå resultatet av negla hvertfall. Vis vedlegget 81516
Sent from my iPhone using BV Forum
Hva i all verden er det??![]()