What?? Det hørtes sinnssykt ut!!
Ja, da e sinnsykt!
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
What?? Det hørtes sinnssykt ut!!
Fikk esker av nye naboen. Ikke så lenge siden de flyttet inn...
Øh??![]()
Hihi. Ble tett mellom de jaJenta mi er 1 år og 3 mnd i dag og i går var det 3 mnd igjen til termin! Ææææ!!!
Tiden går fort?Jenta mi er 1 år og 3 mnd i dag og i går var det 3 mnd igjen til termin! Ææææ!!!
Grøssere gjerne?Fikk esker av nye naboen. Ikke så lenge siden de flyttet inn...
Øh??![]()
Ja, heldigvisHihi. Ble tett mellom de ja![]()
Som om den har vinger!Tiden går fort?![]()
Tror resten av oss hoppet til en litt annen konklusjonGrøssere gjerne?Haha
Jaja, mellom mannen og broren er det 11 mnd mellomJa, heldigvis![]()
Forsto dette daTror resten av oss hoppet til en litt annen konklusjon![]()
HahaForsto dette daIronien i min kom ikke godt nok frem så jeg haha
![]()
Julestrømpa med snop skal bli spist foran tven halve dagen til Mikkes Jul og 3 nøtter til Askepott og alt det andre på julaftaNatt til julaften her![]()
Julaften så klart !!Her er det julestrømpe. Når har dere det? Julaften eller 1. juledag. Jeg og gubben er ikke enig!
Vi har også høstferie neste ukeFerdig? Høstferien starter her på mandag. For de som har det da![]()
Går så bra! Tiden går fort, av og til for fort andre gang som ei snegle.Jenta mi er 1 år og 3 mnd i dag og i går var det 3 mnd igjen til termin! Ææææ!!!
Hahahaha! Joda, klart du er "skarp"HahaEller så er det jeg som ikke er så "skarp" som jeg trodde
![]()
EnigJulestrømpa med snop skal bli spist foran tven halve dagen til Mikkes Jul og 3 nøtter til Askepott og alt det andre på julafta![]()
Det er jo det som er de beste minnene fra jeg var lita. Imens vi kosa oss foran tven, begynte pinnekjøttlukta og gå rundt i huset. Forså å pynte oss pene rett før gjestene skulle kommeEnig![]()