Syntes du sa forrige dagen at du likte å leve litt på kantenJeppellers kunne jo ikke jeg hengt her
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syntes du sa forrige dagen at du likte å leve litt på kantenJeppellers kunne jo ikke jeg hengt her
![]()
Ja jeg så detSynes i grunn det går fint![]()
Godt å se det ikke bare er jeg som "synder"JaaaKlarer ikke la være. Kjøpt kakemenn og julebrus
![]()
Noen tar godt innpå gittJOOO det gjør du![]()
Living on the edgeSyntes du sa forrige dagen at du likte å leve litt på kanten![]()
Næææææ!!! Hvilken kjøpte du da?På IKEA ja faktisk![]()
Går bra for mange, men jeg har visst litt for mye å gjøre. Sikkert ikke like kjapp på tlf hellerHei hei skravlehøner! Hvordan går det med skravlinga?
Hihi ja jeg ser detNoen tar godt innpå gitt![]()
Jeg også. Ble visst ikke noe skravling i helgen herGår bra for mange, men jeg har visst litt for mye å gjøre. Sikkert ikke like kjapp på tlf heller![]()
Hehe...jada, men ikke i 4 timer!!Syntes du sa forrige dagen at du likte å leve litt på kanten![]()
Kan jo ikke slutteJa jeg så detDu er jo i mål allerede, og er sikkert på topp 30 om du hadde slutta å skravle allerede nå
Blir lite skravling på meg i dag, men er med i kveld.
![]()
Skulle ønske jeg ikke visste det selv. Smaker bæsj.
Hehe...heia, heiaHihi ja jeg ser detMen jeg ligger rundt sånn 1000 innlegg bak deg.. Pheew
Kanskje i overkant å skravle her, mens man kjører bil... Litt for mye på kanten.. HeheLiving on the edge![]()
HahaFikk esker av nye naboen. Ikke så lenge siden de flyttet inn...
Øh??![]()
HahahaFikk esker av nye naboen. Ikke så lenge siden de flyttet inn...
Øh??![]()
Det skjønner jeg godt. Noe annet omHehe...jada, men ikke i 4 timer!!![]()
Gjør nok det og flesk kommer det nok til å koste uansett![]()
Vi har god erfaring med elfa og likte det godt sist, så blir nok det denne gangen også, siden størrelsene til IKEA ikke passer...Det vil jeg nok tro![]()