Heeeei, det er det jeg som pleier å si!Det var flaks![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heeeei, det er det jeg som pleier å si!Det var flaks![]()
Er det tilbud der nå?
Veldig godt poeng, mini!Ikke jeg som har lagd reglenehehe
Så du den sexy rumpa mi ja?Tror eg såg ræva i deg oppi der i sted jamen va på 27 tidligere i dag. Så jobber meg sakte men sikkert
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Helt fantastiskHehe, deilig følelse?
Min uredde 8-åring synes den var skulle å hadd elitt problemer med å sovne i kveld faktisk.Aha...da passer den nok ikke for min skeptiske 6 åring![]()
Funnet litt da hvertfallJeg har funnet sånn krok til å henge veska på når man er på restaurant, og liten reisebeholder til parfyme![]()
Det klarer du sikkert fint!Hihi. Ligger no laaaangt nede på lista eg. Tjuefjerde eller noe nedi der. Sliter meg i hel for å holde meg på topp 30. Hihi.
Ja faktisk, veldig mye! Du må roe ned litt nåJeg var innom i dag tidlig og etter det var jeg ikke innom før 11 timer senere. Er det mye?
Hihi ikke den verste tvangstanken å haHar vel tvangstanker![]()
Takk, gjør mitt besteMen det e kjekt å skravle med deg og altsådu e bare rå på skravlinga
![]()
Sist fant vi tilbud om at du fikk innredning til samme pris som dørene. Det kom godt med. Betalte 20 tusen og fikk for 40 tusen. Var på maxbo sist. Håper vi finner et slikt tilbud igjen.Ja det er dyrt :/ vi betalte vell rundt 30 k til sammen
Skal prøve.Ehhh, husker ikkeom du minner meg på det kan jeg sjekke ut i morgen
Hihi....jeppSøte huleboeren![]()
Jo, du gjorde visst det. Gikk litt surr i oppdateringen min.Unnskyld....skal sove snart!!!
![]()
Det var da enda godtFaktisk ganske stor forskjell!hihi
Æsj...det blir for langtBergen herså det va ikkje helt nære nei