Jeg ligger ikke langt over deg daHihi. Ligger no laaaangt nede på lista eg. Tjuefjerde eller noe nedi der. Sliter meg i hel for å holde meg på topp 30. Hihi.
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ligger ikke langt over deg daHihi. Ligger no laaaangt nede på lista eg. Tjuefjerde eller noe nedi der. Sliter meg i hel for å holde meg på topp 30. Hihi.
Kan bare bli litt sliten av det i lengden, men irriterer meg ikke... Hvis det er noen forskjellHadde det vært en egen tråd så
På slike skravletråder som dette kan jeg være litt enig
Men syns ikke det er noe å irritere meg over![]()
Haha..,.herlig
Sov godtJeg skal snart finne senga. Sliten og trøtt selv![]()
Ehhh, husker ikkeHva heter den? Vi var veldig fornøyd med elfa sist, men det er så dyyyyrt!
HeheheTrur NOKK ikke det![]()
Kan bare bli litt sliten av det i lengden, men irriterer meg ikke... Hvis det er noen forskjell![]()
Flink! Hadde ikke klart å jobbe nattvakt jeg, for avhengig av å sove om nattaJa, frem til kl 7![]()
Bahh...der kan du se!!!Jo, du hadde visst svart!
Vestfold![]()
Er det tilbud der nå?Eg har elfa sitt på eldste gutten sitt rom. Kjøpte på coop obs bygg. Fikk 40% men alikevel kosta det 11000krVis vedlegget 81442Vis vedlegget 81443
Bare 12 minutter bak nåDu er så flink!
Det vet jeg, men husker ikke hva det var...Svarer på gamle quoter![]()
HahaHahaha, sier du som egentlig ikke liker det selv engang![]()
Jeg ligger ikke langt over deg da![]()
Nei, vi skal sove over til i morgenHar du kommet hjem fra besøk?
Jeg var innom i dag tidlig og etter det var jeg ikke innom før 11 timer senere. Er det mye?Du har vært kjempe flink
Og har da sett deg mye her idag![]()
Har vel tvangstankerSå flink du er, men skjønner ikke at du gidderjeg kan se igjenom max 5 sider