Hvilken super tlf har du? Har allrede ladet den en gang idag og den lades vær natt71 % her... Ikke ladet siden i natt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken super tlf har du? Har allrede ladet den en gang idag og den lades vær natt71 % her... Ikke ladet siden i natt.
Hjemmelaga eller den dippen?Guacamole er superdigg![]()
Vil si fra 6-7 år. Var litt skummelt til tider.Så gøy da
Hvilken aldersgrense passer det for?
Joda, hektisk og koseligHihi sikkert koselig med 3 stk![]()
Jeg skal ikke det enda. mamma gikk å la seg nå og jeg finnes ikke trøtt, når skal du?Noen som svarte meg på om når dere skal legge dere i dag?
aldri funnet noe der ,kanskje jeg er særStikk innom "Enklere liv"masse kjekt å ha for mammaer!
Da vant jeg. Jeg er på badet nåHihi
5 min igjen av programmet jeg ser på
Tipper du ble temmelig pen også, jegIallefall ren![]()
Super elendig! Derfor vurderer jeg samsung neste gangÅåhmin er i bruk sånn jevnt over hele dagen . Og iphone har elendig batteri .
Nei, virkelig ikkeHaha du er ikke glad i skrivefeil du![]()
Er på besøk hos en barndomsvenn av mannenKa gjør dåke på i kveld jenter? Bortsett fra å skravle da![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Hun er faktisk det.Tipper du ble temmelig pen også, jeg![]()
Vi å har hatt 16 grader idag, deilig16 grader har vi hatt![]()
Åå??? Hvorfor det??Når tror jeg at jeg gir opp isbergsalat![]()
![]()
Slutt å bann i kjærka!Super elendig! Derfor vurderer jeg samsung neste gang
Den gong då, alltid når!Nei, virkelig ikkeogså er det så utrolig mange som ikke vet når dem skal bruke "da" og "når"! Æææææææ!!!!
Uææh...du er gææren!!Jeg pusset tennene mine og tisset. Mulig det kom en promp også![]()
Hahah, 4 timer går ganske fort når vi praterJeg har iPhone og lader hver natt. Hvis jeg har vært ekstrem og snakket 4 timer med liisjja, må jeg lade på kvelden.
At det er hektisk kan jeg se for megJoda, hektisk og koselig![]()
Er på besøk hos en barndomsvenn av mannen![]()