ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
JaJa, det e sant. Husker du ka salongen heter og eller?
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaJa, det e sant. Husker du ka salongen heter og eller?
71 % her... Ikke ladet siden i natt.Eg har 8 %
Whaaat? Har du sånn telefon som klarer å holde på strøm ??71 % her... Ikke ladet siden i natt.
Ja er gjerne det . Men syntes det dyret spiser litt for mye og for ofte![]()
Åhhhjaaa. Hihi. Men da e jo så godt å bu i nærheten av mamma og pappa. Får jo servert mat hver dag når de ikke er på jobb hvertfallNei, derfor du bor i feil retning nåHehe
Visste faktisk ikke at dette hadde noe med gener å gjøre, men det kan jo virke slik.Ja, eg e liksom dømt til å få det. Og begge søstrene mine har det. Men de er ikke like plaga som meg enda. Men de d litt yngre også.
Ren avokado jaikke prøvd guacamole, må nesten prøve det
Jabeauty london .
Bare de gangene jeg ikke bruker den. Har ikke snakket i den eller sett på den før nå i kveld.Whaaat? Har du sånn telefon som klarer å holde på strøm ??
Det er detGuacamole er superdigg![]()
De er 2 år, 3,5 år og 6 årSkjønner den, var jo gutta dine du skulle hentehvor gamle er de?
Heldig duÅhhhjaaa. Hihi. Men da e jo så godt å bu i nærheten av mamma og pappa. Får jo servert mat hver dag når de ikke er på jobb hvertfall![]()
De virker på ørene , det knirker og piper ikke lenger!Har ikke pillene begynt å virke?
Har du blitt noe bedre i magen?
71 % her... Ikke ladet siden i natt.
Perfekt lørdagsmenyNå er det Pepsi Max og daim på menyen![]()
Okei. Det hørtes jo koselig utDe er 2 år, 3,5 år og 6 år![]()
Hun virket veldig flink hun som drev salongenDet e de eg tok kurset av
Jeg svarte jegNoen som svarte meg på om når dere skal legge dere i dag?
Tenkte jeg skulle vente med å lade til i morgen tidligså da begrenser det seg nok hvor lenge jeg kan skravle
![]()