ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Eg har 8 %Sinnsykt og det. Har 17% nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg har 8 %Sinnsykt og det. Har 17% nå![]()
Var vel 1200 for vippene , så noe å behandle de med, så ble vel ca 1600 kr. Så kostet påfyll 750 kr etter 3 uker, full pris etter 3.5 uker
Jeg har 28 nå:/Sinnsykt og det. Har 17% nå![]()
Ja, plutselig ble det veldig mye mer lading her også![]()
Har så vondt i halsen så jeg står over. Klarer meg med vann
Nei er liksom det. Så var det midt i Bergen sentrum, så parkeringen kom jo på ca 100 kr og. Så da hadde det jo plutselig blitt 850 kr for påfyll plutselig .Ja, det va dyrt. Hadde aldri hatt råd til det. Så skjønner deg godt.
Sent from my iPhone using BV Forum
Det er alltid en risiko med et inngrep. I vår familie er det bare kusinen til mamma som har det. Hun er fra England og begge operasjonene hennes har vært bra også. Eller måtte hun ta to ganger på ene hånden fordi det kom tilbake igjen? Husker ikke....Jada. Var nok det. For det har jo gått bra med alle de andre i slekta. Og det e 8 stk. Og begge henda pluss pappa sin ene. Så 17 operasjoner e det gått bra med og en ikke bra. Men risikoen e der.
Nei, den ligger jo nesten bare i ro denSkjønner det ikkjebruker den jo nesten ikkje
hihi
Ja er gjerne det . Men syntes det dyret spiser litt for mye og for oftePå tide å fore dyret da jo![]()
Absolutt lenge nok...Ja, går fra 22-07så det er lenge nokk ja !
Huff! Ikke bra med vondtHar så vondt i halsen så jeg står over. Klarer meg med vann
Ren avokado jaRen avocado? Har masse guacamole på jeg![]()
Da er det jo du som bor i feil retning nå![]()
Det er nok med en k i nokJa, går fra 22-07så det er lenge nokk ja !
Når jeg jobbet natt gikk vi fra 22 til 08.Ja, går fra 22-07så det er lenge nokk ja !
Nei er liksom det. Så var det midt i Bergen sentrum, så parkeringen kom jo på ca 100 kr og. Så da hadde det jo plutselig blitt 850 kr for påfyll plutselig .
Nei, derfor du bor i feil retning nåBor der ikke no dada va i ungdommen da
hihi. No følte eg meg gammal
men da e vel snart 10 år sio
![]()
Det er alltid en risiko med et inngrep. I vår familie er det bare kusinen til mamma som har det. Hun er fra England og begge operasjonene hennes har vært bra også. Eller måtte hun ta to ganger på ene hånden fordi det kom tilbake igjen? Husker ikke....