Skravletråd :)

Var vel 1200 for vippene , så noe å behandle de med, så ble vel ca 1600 kr. Så kostet påfyll 750 kr etter 3 uker, full pris etter 3.5 uker

Ja, det va dyrt. Hadde aldri hatt råd til det. Så skjønner deg godt.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jada. Var nok det. For det har jo gått bra med alle de andre i slekta. Og det e 8 stk. Og begge henda pluss pappa sin ene. Så 17 operasjoner e det gått bra med og en ikke bra. Men risikoen e der.

Det er alltid en risiko med et inngrep. I vår familie er det bare kusinen til mamma som har det. Hun er fra England og begge operasjonene hennes har vært bra også. Eller måtte hun ta to ganger på ene hånden fordi det kom tilbake igjen? Husker ikke....

Nei er liksom det. Så var det midt i Bergen sentrum, så parkeringen kom jo på ca 100 kr og. Så da hadde det jo plutselig blitt 850 kr for påfyll plutselig .

Ja, det e sant. Husker du ka salongen heter og eller?

Det er alltid en risiko med et inngrep. I vår familie er det bare kusinen til mamma som har det. Hun er fra England og begge operasjonene hennes har vært bra også. Eller måtte hun ta to ganger på ene hånden fordi det kom tilbake igjen? Husker ikke....

Ja, eg e liksom dømt til å få det. Og begge søstrene mine har det. Men de er ikke like plaga som meg enda. Men de d litt yngre også.

Back
Topp