Ta så mange du vil...Da blir det på meg også da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ta så mange du vil...Da blir det på meg også da![]()
Hihi. Det kan godt hende. Aldri prøvd![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Alltid greit med en hobby som man liker godt![]()
Nei, det er jo berre trist i tilfelle..
Takk for detTa så mange du vil...
Da hadde jeg aldri fått skrevet noe heller![]()
Ja det kan godt være. Jeg likte det hvertfall ikke. Men resultatet var jo bra daGni øynene e ikkje det lureste nei. Det som kan ha skjedd e at vippene e limt sammen. Altså 2 av dine vipper har limt seg sammen. Når ene vippen din egenlig detter av henger den fortsatt på den andre vippen som da gjør at vipperota ligger å stikker å klør på øyelokket. Det kan være noe av forklaringen.
Elsker jo jordbær, så jeg blir alltid fristet når jeg hører noen spiser detBle du fristet? Har du kost deg med o'boy i dag, siden det er lørdag?
Skjønner det, men da var faren din skikkelig uheldig!
Jeg satt akkurat å vurderte det. Litt tidlig å legge seg nå på en lørdagNår skal dere legge dere i dag? Jeg er helt ødelagt. Så sykt trøtt og sliten.
Jeg ble også trist i dag hun gråt jo sånn selv.Uff, trist når nokon må forlate "Alt for Norge"... Klarer jo å grine av kva som helst slags program eg![]()
I hvilke retning ? Nord, sør , øst eller vest?![]()
Ja, og så bla tilbake igjen til den siden du var på. Nope, skjer ikkeSkrive underveis vettu
Hehe
Aner ikke, men blir nok ikke veldig lenge tilNår skal dere legge dere i dag? Jeg er helt ødelagt. Så sykt trøtt og sliten.
Skal lukte forsiktig og prøve. Kaaaanskje![]()
Er vel dating-reality... men dei sa ikkje så mykje om kva som skjer på forhånd.. noko må dei jo vite om kvarandre... :s
Ja det kan godt være. Jeg likte det hvertfall ikke. Men resultatet var jo bra da![]()
Når skal dere legge dere i dag? Jeg er helt ødelagt. Så sykt trøtt og sliten.
HeheHehehe. Ja, du spørrhihi. *host host* retning sotra trur eg vi heller sier
du da?