Skravletråd :)

Okei, da høres det ut som det holder som hobby i lengden også:)

Jepp. For eg syns det e veldig gøy da. Så har veldig lyst å fortsette med det sånn et par kvelder i uken. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, men det tar mye på helsa å jobbe med bare vipper kjenner eg. For om eg har 2 kunder på rad e eg nesten ødelagt etterpå :) pluss eg har sånn tunell nerve syndrom i hånda. Så hånda dovne vekk med jevne mellomrom :p hihi. :D

Jeg fikk karpaltunnelsyndrom da jeg gikk gravid sist. Heldigvis gikk det over og jeg har ikke fått det tilbake enda. Sist fikk jeg det rundt uke 30, nå er jeg i uke 27... Jeg fikk på begge hender og var skikkelig plaget. Klarte til slutt ikke åpne en melkekartong en gang. Du vet at du kan få operasjon?!

På ein eller annan måte skal to ukjente folk, som aldri har sett kvarandre ein gong, gifte seg. På TV. Show :)

Bare for show liksom?
Blir jo nesten som et tvunget ekteskap da jo :oops::confused:

Uff, trist når nokon må forlate "Alt for Norge"... Klarer jo å grine av kva som helst slags program eg :P

Bare for show liksom?
Blir jo nesten som et tvunget ekteskap da jo :oops::confused:
Er vel dating-reality... men dei sa ikkje så mykje om kva som skjer på forhånd.. noko må dei jo vite om kvarandre... :s

Jeg fikk karpaltunnelsyndrom da jeg gikk gravid sist. Heldigvis gikk det over og jeg har ikke fått det tilbake enda. Sist fikk jeg det rundt uke 30, nå er jeg i uke 27... Jeg fikk på begge hender og var skikkelig plaget. Klarte til slutt ikke åpne en melkekartong en gang. Du vet at du kan få operasjon?!

Ja, både mamma, pappa og alle onklene og tantene mine er operert i begge henda (ja, e ikkje håp :p) men pappa hadde misslykka operasjon :( så e litt skeptisk no. Han e mye verre og hånda e nesten ikke brukenes. De ødela noen nærver. Så prøver å drøye det til eg absolutt må.. :)

Her i Bergen er det slik messe 2 ganger i året.

Alltid nok å ta seg til her ja, uten tvil!
Åh, syk?:/

Nede i kjellerstue.

Sikkerr litt større messe enn her vil jeg tro...hehe
Vi har stadig antikkmesse i Råde på Bøndernes hus, så det er jo bare et antikk marked egentlig ;)

Fant du noe spennende da?

Vært syk i en uke ja :( fikk en forkjølelse eller noe kasta i trynet forrige helg... :confused:

Jepp. For eg syns det e veldig gøy da. Så har veldig lyst å fortsette med det sånn et par kvelder i uken. :)

Alltid greit med en hobby som man liker godt:)

Ja, både mamma, pappa og alle onklene og tantene mine er operert i begge henda (ja, e ikkje håp :p) men pappa hadde misslykka operasjon :( så e litt skeptisk no. Han e mye verre og hånda e nesten ikke brukenes. De ødela noen nærver. Så prøver å drøye det til eg absolutt må.. :)

Skjønner det, men da var faren din skikkelig uheldig!

Plagsomt som at det klødde, stakk og jeg kunne ikke gni meg i øynene :P

Gni øynene e ikkje det lureste nei. Det som kan ha skjedd e at vippene e limt sammen. Altså 2 av dine vipper har limt seg sammen. Når ene vippen din egenlig detter av henger den fortsatt på den andre vippen som da gjør at vipperota ligger å stikker å klør på øyelokket. Det kan være noe av forklaringen.

Back
Topp