Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes smart utJeg har sletta appen jeg, haha. Ble så avhengig av å sjekke når jeg var på jobbSå nå blir det skravlings fra pc når jeg kommer hjem istedenfor.
Hvor er dette i landet da?Bra det ikke bare er megHahaha
Jeg har sletta appen jeg, haha. Ble så avhengig av å sjekke når jeg var på jobbSå nå blir det skravlings fra pc når jeg kommer hjem istedenfor.
Haha avhengig? Skjønner ikkeJeg har sletta appen jeg, haha. Ble så avhengig av å sjekke når jeg var på jobbSå nå blir det skravlings fra pc når jeg kommer hjem istedenfor.
Titter bare innomSkal til byen med ei venninne nå på Cafedate!
Titter bare innomSkal til byen med ei venninne nå på Cafedate!
Ikke værst det daTrur eg har klart rundt 30 i daghehe
Sent from my iPhone using BV Forum
Gubben har fått tatt ut bsu en sin, så det går helt fintDet er sant. Den biten er ikke noe gøy.
Her håper jeg på å lage mest mulig av inventaret selv etterhvert![]()
Aah. Nei da skjønner jeg jo detSå bra. Har høyde på 205 vi, men vet ikke om vi gidder å gjøre noe med det. Men har et område under bad og kjøkken vi ikke kommer til, så må uansett åpne der. Kjekt å ha tilgang til røraaner ikle hvordan det ser ut der inne da
![]()
Så koseligTitter bare innomSkal til byen med ei venninne nå på Cafedate!
Har ikke tid heter detJeg orket ikke lese alt fra i går allikevel![]()
Kos deg MollyTitter bare innomSkal til byen med ei venninne nå på Cafedate!
Det hørtes ikke så dumt utJeg har sletta appen jeg, haha. Ble så avhengig av å sjekke når jeg var på jobbSå nå blir det skravlings fra pc når jeg kommer hjem istedenfor.
Kos dere masseTitter bare innomSkal til byen med ei venninne nå på Cafedate!
Der sa du noe, det må jeg å... BahKos deg i dag dajeg skal straks begynne å vaske litt jeg
![]()
StavangerHvor er dette i landet da?![]()
Ikke værst det da![]()
Det var langt unna!Stavanger![]()
Om du en gang i fremtiden da er i Stavanger så husk at ene plassen har firkanta dass! Og vanskelig dorull! Hahahah! Gjerne de har bytta de ut til trekanta da ?Det var langt unna!![]()