Tuller du? Skjønner ikke at det er mulig jeg. Har 50 ens jeg.Jepp
Har allerede snart 100 idag...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tuller du? Skjønner ikke at det er mulig jeg. Har 50 ens jeg.Jepp
Har allerede snart 100 idag...![]()
HerligThomas sang "ny jokke, ny jokke" som en hyllest til sin far![]()
Det anbefales . Både for barn og foreldre . Får skikkelig julestemningVi har aldri vært å det, kanskje vi må det i år
God morgenGod morgen jenter![]()
Ser dere er flinke til å skravle denne mnd, kjempe bravil bare minne dere på forumsreglene vi har ang å ikke kun skrive ett ord gjentatte ganger. Altså F.eks: bra
, supert
, haha
etc..
Ha en flott lørdag alle sammen![]()
Gleder meg masseBir nok godt å se de igjen
Kos deg med husfiksingSkulle så gjerne skravla med dere, men jeg må visst stå opp sier gubben
Skal visst på møbelrunde og opp i huset og fikse. Så må jeg vel fortsette å ta ned og henge opp nye lameller, Jippi....
Det er jo ingenting![]()
Joda men vil helst slippe å dø i deHihi...spennende med litt action i drømme også![]()
Hørt det skal være bra ja, søsteren min med familie fløy til Oslo for å få det med segDet anbefales . Både for barn og foreldre . Får skikkelig julestemning![]()
ArtigSkjønnheten og udyret![]()
De var visst laga til hvor mam kunne ha låra under. Men det passa ikke helt hennes kropp, så ble noe knoteteFarkanta do har jeg aldri hørt om førkan se for meg at de er rare å sitte på
Det kan fort endre seg vettuJoda. Men ikkje tett oppi degsist eg såg hadde du noen hundre i forsprang
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Takk, satser på detArtighåper dere får en fin forestilling!
Takk, jeg har ihvertfall detHåper alle har sovet godt og stått opp på rett fot![]()
Veldig hahahaHaha...fint skal det være![]()
Blir helt toppBlir nok godt å få de tilbake etter en uke ^^
Det kan fort endre seg vettu![]()
Så gøy daHørt det skal være bra ja, søsteren min med familie fløy til Oslo for å få det med seg
Kan garantere at tempo går ned snartSkaldu fortsette i dette tempoet ender du ve på 5000
Har du flyskrekk?Så gøy dade har det heldigvis i Bergen, så jeg slipper å sitte meg opp i ett skummelt fly for å se det
![]()