Nei, blei akutt trøtt.. Sikkert like greit.får ta opp igjen skravlinga i måren
natta jenter.
Sent from my iPhone using BV Forum
God natt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, blei akutt trøtt.. Sikkert like greit.får ta opp igjen skravlinga i måren
natta jenter.
Sovner nå jeg også . Forhåpentligvisnatta dere .
God natt![]()
Må ha en fortsatt fin vakt videre. Håper du klarer å holde deg våken![]()
God natt. Da har besøket mitt gått hjem.Kosa oss med kake og brus og film
Og avtsle om kinodate på onsdag for å se Dracula Untold
Whi!
God morgen alle sammen! Regner med når jeg våkner er det 20 sider å leseha en fin dag
![]()
Det blir spennende å se!Det tror eg ikkje holder til topp 30 denne mnd. Sjå på resultata allerede. Maaaaangen skravleretipper en må opp i en 15-1600 for å være topp 30 eg
![]()
Sov godt!God morgen alle sammen! Regner med når jeg våkner er det 20 sider å leseha en fin dag
![]()
Åh, vipper er så fint!Er regnskapfører. Og uten om det er eg vippe teknikker![]()
Håper du har sovet godt!Sovner nå jeg også . Forhåpentligvisnatta dere .
Det blir spennende å se!
Åh, vipper er så fint!
Ja, jeg forsvant brått i går. Forsvant plutselig langt bort i drømmeland. Kjempe brått. Lå å koste med magen. Og så sier mannen min " skal vi gå å legge oss" så ler han... "ja" helt lys våkent fra meg. "Du vet du har sover i ca. 1 t" ...... så sånn endte den fredagskvelden. Bv rett på siden og jeg trodde jeg ikke hadde sovet et sekund. Slik kan det gå.
Er dere klare for helg? Planer for dagen?
Huff da, det er jo litt kjipt. Finne på noe kos inne da.Det e lett for![]()
Dagen går nok bare med til sykeunger. Slik som de 3-4 siste helgene har gjort.så skal prøve å få med meg skal vi danse hvertfall
![]()
Har du planer da?
Huff da, det er jo litt kjipt. Finne på noe kos inne da.
Ingen spesielle planer. Må på mega flis å finne ut om det er tilbud på do eller om det er vanlig pris. Og "pakke ned" badet i morgen. Ellers bare ta livet som det kommer
Trodde det var snakk om butikker jeg...jeg kjøper klær kanskje to ganger i året...haha