Det er sant. Om jeg ikke hadde sovet på dagen i går og i dag ville jeg nok hatt fler...Roer seg til uka om jeg er tilbake på jobb
Du har ikke vært så verst selv heller![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er sant. Om jeg ikke hadde sovet på dagen i går og i dag ville jeg nok hatt fler...Roer seg til uka om jeg er tilbake på jobb
Du har ikke vært så verst selv heller![]()
Eg e fornøyd om eg klarer 50 til dagen. Da føler eg virkelig at eg har skravla myehihi.
Sent from my iPhone using BV Forum
Hadde tatt en i morgen. Om den viser noe hadde jeg seff tatt på søndag også. Om den ikke viser noen verdens ting i morgen, hverken før eller etter tiden, hadde jeg ventet til hvertfall mandag eller tatt det opp til vurdering på nytt...Vet ikke, skal jeg?
Har tre strimler![]()
Det er sant. Om jeg ikke hadde sovet på dagen i går og i dag ville jeg nok hatt fler...
Sjukt ja. Forstår ikke at hun orker jeg..Sjukt!!!![]()
Hun har en fantastisk rutine på dette og skravler sjelden live. Hun blar gjennom og svarer på alt i tiden hun ikke har vært der og kjører strukturert gjennom. Er vel det som er trikset? Eller hva, ronja? Er jeg inne på noe?Hey, jeg har jo vært syk da. Ronja har jobbet i tillegghaha
Hadde tatt en i morgen. Om den viser noe hadde jeg seff tatt på søndag også. Om den ikke viser noen verdens ting i morgen, hverken før eller etter tiden, hadde jeg ventet til hvertfall mandag eller tatt det opp til vurdering på nytt...
50 er bra antall det. Da har du 1500 innlegg på 30 dager.. Bør jo holde til å være på topp 30 også det. Over 1200 er det hvertfall.Eg e fornøyd om eg klarer 50 til dagen. Da føler eg virkelig at eg har skravla myehihi.
Jaer såå kjedelig hvis det tar lang tid ! Blæææh . Nå har jeg strikket på samme ting i 3 dager og er lei liksom
![]()
For å se at den blir sterkere på søndagHm...men hvorfor teste på søndag om den er positiv i morgen?
Ser ikke for meg at det blir noen positiv i det hele tatt jeg da![]()
Hun har en fantastisk rutine på dette og skravler sjelden live. Hun blar gjennom og svarer på alt i tiden hun ikke har vært der og kjører strukturert gjennom. Er vel det som er trikset? Eller hva, ronja? Er jeg inne på noe?
Ronja er 5 innlegg fra 1200!! Skravlehøne!! På tre dager! Vis vedlegget 81292
Ble plutselig trøtt jeg
lurer på om jeg skal gå å legge meg straks![]()
Wohoo, mulig 10 dpo snart![]()
Jeg også. Blir super sliten av det. Men i helgen har jeg ikke mulighet til det, så havner nok noen hakk lenger ned på lista.Hehe, er vel noe i det ja.
Du får sikkert svar i morgen
Er litt sånn jeg har gjort de siste to dagene og egentlig, men ble litt sliten av det![]()
For å se at den blir sterkere på søndageller at streken kommer raskere enn på lørdag.
Uten tvilEr det mulig??
3 dager? Holdt på i 3 uker med det samme jeg nå![]()
Gleder meg til å høre!Men det vil jeg jo se på mandag og evnt![]()
Men får se. Ikke umulig det blir en i morra, men har ikke trua!
Men det vil jeg jo se på mandag og evnt![]()
Men får se. Ikke umulig det blir en i morra, men har ikke trua!