Skravletråd :)

Vet ikke, skal jeg?
Har tre strimler:rolleyes:
Hadde tatt en i morgen. Om den viser noe hadde jeg seff tatt på søndag også. Om den ikke viser noen verdens ting i morgen, hverken før eller etter tiden, hadde jeg ventet til hvertfall mandag eller tatt det opp til vurdering på nytt...

Hey, jeg har jo vært syk da. Ronja har jobbet i tillegg :oops: haha
Hun har en fantastisk rutine på dette og skravler sjelden live. Hun blar gjennom og svarer på alt i tiden hun ikke har vært der og kjører strukturert gjennom. Er vel det som er trikset? Eller hva, ronja? Er jeg inne på noe?

Hadde tatt en i morgen. Om den viser noe hadde jeg seff tatt på søndag også. Om den ikke viser noen verdens ting i morgen, hverken før eller etter tiden, hadde jeg ventet til hvertfall mandag eller tatt det opp til vurdering på nytt...

Hm...men hvorfor teste på søndag om den er positiv i morgen?
Ser ikke for meg at det blir noen positiv i det hele tatt jeg da :(

Eg e fornøyd om eg klarer 50 til dagen. Da føler eg virkelig at eg har skravla mye :p hihi.

Sent from my iPhone using BV Forum
50 er bra antall det. Da har du 1500 innlegg på 30 dager.. Bør jo holde til å være på topp 30 også det. Over 1200 er det hvertfall.

Hm...men hvorfor teste på søndag om den er positiv i morgen?
Ser ikke for meg at det blir noen positiv i det hele tatt jeg da :(
For å se at den blir sterkere på søndag:) eller at streken kommer raskere enn på lørdag.

Hun har en fantastisk rutine på dette og skravler sjelden live. Hun blar gjennom og svarer på alt i tiden hun ikke har vært der og kjører strukturert gjennom. Er vel det som er trikset? Eller hva, ronja? Er jeg inne på noe?

Hehe, er vel noe i det ja.
Du får sikkert svar i morgen ;)
Er litt sånn jeg har gjort de siste to dagene og egentlig, men ble litt sliten av det :o

Hehe, er vel noe i det ja.
Du får sikkert svar i morgen ;)
Er litt sånn jeg har gjort de siste to dagene og egentlig, men ble litt sliten av det :o
Jeg også. Blir super sliten av det. Men i helgen har jeg ikke mulighet til det, så havner nok noen hakk lenger ned på lista.

For å se at den blir sterkere på søndag:) eller at streken kommer raskere enn på lørdag.

Men det vil jeg jo se på mandag og evnt ;)
Men får se. Ikke umulig det blir en i morra, men har ikke trua!

Back
Topp