Ja også er det ok form på deJeg og syntes de på Cubus er lange . Går laaaangt ned![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja også er det ok form på deJeg og syntes de på Cubus er lange . Går laaaangt ned![]()
Jeg og syntes de på Cubus er lange . Går laaaangt ned![]()
Men det e viktig å ha planer og lyster
Sent from my iPhone using BV Forum
Tenker jeg er rimelig sulten da jaIkke noe deilig.å være ubehagelig mett
Men i morgen er du nok sulten igjen
Sitter i sofaen og spiser bilar og ser på rocky![]()
Det er jo dette med standardmål som ikke passer så godt hos oss, hvertfall ikke IKEA sine mål på enten 150 eller 200 cm... Skulle hatt en på 180 og en på 100...Ja, det må fortsatt jeg og...
Vurderer å lage de selv også siden det er så dyrt, men de har jo noe på obs og da. Men det er vel standard mål tror jeg![]()
Tovet tøfler er digg! Har strikket mange av de![]()
Jeg prøver meg på en mariusdress![]()
Flink du er!Yeeii, tok dere igjen endelig![]()
Yeeii, tok dere igjen endelig![]()
Det er jo dette med standardmål som ikke passer så godt hos oss, hvertfall ikke IKEA sine mål på enten 150 eller 200 cm... Skulle hatt en på 180 og en på 100...
Det er jo ikke rart at du lager selv når du har den jobben du har![]()
Det er veldig sant, men kunne gjerne ikke hatt fullt så mange![]()
Ønsker lederutdannelse på sikt og negledesigner også...Både jobbet som vernepleier, men også med beauty hadde vært noe![]()
Ja, det er ikke bare bare! Vi lager nok ikke selv...Hm, lurer på om det kanskje er 90, men er usikker. Sjekk ut obs
Går tregt når jeg skal lage selv da. Mangler dører over et halvt år etter![]()
Å går hun nok å svarer på alle andre tråder rundt om kring!Yay. Hva skal du nå da? Rolig prat her nå![]()
Nei, leder vil jeg være i bofellesskapHihi. Leder for beauty salong da som legger både negler og vipperperfekt!!!
Ja, det er ikke bare bare! Vi lager nok ikke selv...
Å går hun nok å svarer på alle andre tråder rundt om kring!
Nei, leder vil jeg være i bofellesskapSå kan jeg være vanlig ansatt i salong
![]()
Åhhh. No tenkte eg vinn vinn egmen går jo ann å gjøre begge deler
Ja, jo...Sant nokVi får se
Kjenner jeg meg selv rett, ser jeg meg fornøyd med 3årig bachelor
![]()