JodaEr de ikke greie her inne?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JodaEr de ikke greie her inne?
Så deilig daOh yes! Bor jo midt i store kjøpesenterplassen.
JaJa da er det nok ekstra deilig![]()
Kanskje du har kort overkropp?Syns de er lange jeg. Får de nesten over rævva.
Ha en fin kveld videreLogger av for kvelden jeg, enkelte ganger bør man bare ta pause herfra.....
Håer dere får en fin kveld![]()
Jeg og syntes de på Cubus er lange . Går laaaangt nedSyns de er lange jeg. Får de nesten over rævva.
Vet ikke???Når er det oppdatering i kveld?
Jaer såå kjedelig hvis det tar lang tid ! Blæææh . Nå har jeg strikket på samme ting i 3 dager og er lei liksom
![]()
Ok. Spennende. Kunne tenkt meg det selv egentlig, men tror det forblir med tanken![]()
NeidaSkadefro!
Ligger på sofaen. Er så stappmett! Ubehagelig... Så skal jeg legge på senga snart og bysse lalle![]()
Du da?
Tovet tøfler er digg! Har strikket mange av deHehe. Syns det tar lengre tid med det som er ensfarget og kjedelig jeg da. Skjer liksom ikke noe
Fant noen tøfler da, tova, som ser kjempedeilige ut
Hva er det du strikker på?
Gjør det! E kjempe spennende.eg blei kasta ut i det et par dager før kurset. Da min veninne skulle på dette og ville ha meg med. Viste knapt ka vippe ext va før kurset
hihi. Men så utrolig spennende det va
e bare et dagskurs først. Og så må du ha 5 modeller som skal godkjennes etterpå før du får sertifikatet på at du e kursa vippe teknikker
anbefales
Sent from my iPhone using BV Forum
Vært på jobb??Oh yess!
Gjort noe gøy i dag da?
![]()
Mener å huske det. Jeg må vel la henne svare selv, så er vi sikker på at det blir riktig informasjon
Hender det går litt i surr for meg også![]()
HahaHun har svart og oppklart det hele![]()
Vi må ha skyvedører...
Ja, ok. Gøy da!
Er jo enda ung, så maybe
Har lyst til alt for mye jeg![]()
Ikke alle dager kan være like gøyVært på jobb??gøy nok...
Ellers ingenting moro...
Du da??
Jada, det er igrunn ganske ok. Blir litt lengre når vi flytter, men etter fødsel passer jo det helt flottSå deilig da![]()