Skravletråd :)

Ja :D er såå kjedelig hvis det tar lang tid ! Blæææh . Nå har jeg strikket på samme ting i 3 dager og er lei liksom :P

Hehe. Syns det tar lengre tid med det som er ensfarget og kjedelig jeg da. Skjer liksom ikke noe :p
Fant noen tøfler da, tova, som ser kjempedeilige ut :D

Hva er det du strikker på?

Ok. Spennende. Kunne tenkt meg det selv egentlig, men tror det forblir med tanken:P

Gjør det! E kjempe spennende. :) eg blei kasta ut i det et par dager før kurset. Da min veninne skulle på dette og ville ha meg med. Viste knapt ka vippe ext va før kurset :p hihi. Men så utrolig spennende det va :) e bare et dagskurs først. Og så må du ha 5 modeller som skal godkjennes etterpå før du får sertifikatet på at du e kursa vippe teknikker ;) anbefales :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ligger på sofaen. Er så stappmett! Ubehagelig... Så skal jeg legge på senga snart og bysse lalle:)

Du da?

Ikke noe deilig.å være ubehagelig mett :(
Men i morgen er du nok sulten igjen ;)

Sitter i sofaen og spiser bilar og ser på rocky ;)

Gjør det! E kjempe spennende. :) eg blei kasta ut i det et par dager før kurset. Da min veninne skulle på dette og ville ha meg med. Viste knapt ka vippe ext va før kurset :p hihi. Men så utrolig spennende det va :) e bare et dagskurs først. Og så må du ha 5 modeller som skal godkjennes etterpå før du får sertifikatet på at du e kursa vippe teknikker ;) anbefales :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, ok. Gøy da!
Er jo enda ung, så maybe;):D
Har lyst til alt for mye jeg:P

Vi må ha skyvedører...

Ja, det må fortsatt jeg og...
Vurderer å lage de selv også siden det er så dyrt, men de har jo noe på obs og da. Men det er vel standard mål tror jeg ;)

Så deilig da:D
Jada, det er igrunn ganske ok. Blir litt lengre når vi flytter, men etter fødsel passer jo det helt flott :) får trimma litt.

Back
Topp