Skravletråd :)

Det har plutselig tatt helt av etter eg tok vipper på et par bruder og forlovere. :) e jo forsåvidt kjekt det altså, men e så kjedelig å si nei. For eg sku ønska eg kunne sagt ja til alle. :) men ser tia mi ikkje strekker helt til :/

Sent from my iPhone using BV Forum

Ser den! Det er jo et stort komplimang da!:D Etter hva jeg har sett av bilder ser du flink ut;):D

I

Slemme de var da!

Ja, slemme irer... ;) de forsto ikke hvorfor jeg ikke kunne vente på en taxi i over en time når jeg ikke klart å stå på beina :oops: hehe

Men det endte godt da, og de kjørte meg til sykehuset :)

Da må du Google strikkeoppskrifter , det gjør jeg når jeg ikke vet hva jeg skal lage, så finner jeg ett eller annet :P

Men det er så kjedelig å strikke til meg selv.. hehe ;)
Hm...lurer på tøfler i julegaver :) mamma strikka til meg engang som var super digg, men vet ikke hvor oppskriften hennes er :(

Det skjønner jeg godt:)
Kurs du har gått?:)

Det e vippe ext. kurs hos beauty London :) har lyst å kurse meg litt videre på xD teknikken også. Men det koster litt :) så får se det ann :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, slemme irer... ;) de forsto ikke hvorfor jeg ikke kunne vente på en taxi i over en time når jeg ikke klart å stå på beina :oops: hehe

Men det endte godt da, og de kjørte meg til sykehuset :)
:eek: herregud! Målløs!

Jeg strikker aldri til meg selv :P Hehe.. Da blir ikke ting ferdig ! Masse fine tøfler på nett du kan strikke :)

Kjenner til den. Strikket em genser faktik for litt siden, men det tok en evighet :oops:
Går mye raskere når det er til andre ;) får google litt da se :D

Back
Topp