Slemme de var da!Hatt det en gang, og klarte nesten ikke gå...fikk kjeft av ambulansefolka til og med![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slemme de var da!Hatt det en gang, og klarte nesten ikke gå...fikk kjeft av ambulansefolka til og med![]()
Det har plutselig tatt helt av etter eg tok vipper på et par bruder og forlovere.e jo forsåvidt kjekt det altså, men e så kjedelig å si nei. For eg sku ønska eg kunne sagt ja til alle.
men ser tia mi ikkje strekker helt til :/
Sent from my iPhone using BV Forum
Da må du Google strikkeoppskrifter , det gjør jeg når jeg ikke vet hva jeg skal lage, så finner jeg ett eller annetJa, men får ikke bestemt meg for hva![]()
Ser den! Det er jo et stort komplimang da!Etter hva jeg har sett av bilder ser du flink ut
![]()
I
Slemme de var da!
Skulle gjort det om jeg var god til å strikkeDa må du Google strikkeoppskrifter , det gjør jeg når jeg ikke vet hva jeg skal lage, så finner jeg ett eller annet![]()
Da må du Google strikkeoppskrifter , det gjør jeg når jeg ikke vet hva jeg skal lage, så finner jeg ett eller annet![]()
Skulle gjort det om jeg var god til å strikke![]()
Takkja, det e alltid veldig kjekt å få gode tilbakemeldinger
Sent from my iPhone using BV Forum
Det skjønner jeg godt
Kurs du har gått?![]()
God blir du nokSkulle gjort det om jeg var god til å strikke![]()
Ja, slemme irer...de forsto ikke hvorfor jeg ikke kunne vente på en taxi i over en time når jeg ikke klart å stå på beina
hehe
Men det endte godt da, og de kjørte meg til sykehuset![]()
Jeg strikker aldri til meg selvMen det er så kjedelig å strikke til meg selv.. hehe
Hm...lurer på tøfler i julegavermamma strikka til meg engang som var super digg, men vet ikke hvor oppskriften hennes er
![]()
herregud! Målløs!
Hahahahaha!Viste jo det, men er det sååå mange butikker der da??? Er det en sånn storby kanskje??![]()
Jeg strikker aldri til meg selvHehe.. Da blir ikke ting ferdig ! Masse fine tøfler på nett du kan strikke
![]()
Jeg prøver å holde meg unna de helt store prosjekteneKjenner til den. Strikket em genser faktik for litt siden, men det tok en evighet
Går mye raskere når det er til andrefår google litt da se
![]()
Her har vi zoo, kvikklunsj, paprikabamser og kald melkesjokolade.Stratos, smash og mexican fiesta potetgull![]()
Takk! IKEA gjør meg sprø.Lykke til![]()
Da er det ikke lett å være på bv igjennom dagen.Jeg er lærer