Haha, ja det passer jo fint siden jobben min er å håndheve lovenDet skal jeg si til sjefen din
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ja det passer jo fint siden jobben min er å håndheve lovenDet skal jeg si til sjefen din
Nå skal vi tegne pax garderobe til soverommet og kontoret. Sees igjen om litt.
Til et visst punktEr du ikke lydig?
Så SpennendeNå skal vi tegne pax garderobe til soverommet og kontoret. Sees igjen om litt.
Noen regler er faktisk detJeg trodde regler var til for å brytesmen kengu var ikke enig
![]()
Ja, det henger skikkelig i altsåSå koselig![]()
Flott hun er frisk igjen![]()
Åh, håpe ikke du blir syk igjen da. Det kan virkelig henge lenge i. Var til legen med veslegutt i går, hoster og renner av nesen. Var heldigvis ikke noe bakterielt. Kun forskjøelse som henger lenge i og kan jo ta enda lengre tid med de søte små.
Ja, godt med høstferie. Planer da?![]()
Har vært å handlet inn en del til huset. Mye å handle inn. Blir aldri ferdig eller fornøydSå har svigermor/farmor vært her et par timer.
Har ikke merket noe forskjell, jegUsj.. Jeg kommer til å syntes det er ganske kjipt når høstferien her er over !![]()
Var derfor jeg tenkte jeg skulle si detHaha, ja det passer jo fint siden jobben min er å håndheve loven![]()
Ikke så langt utenfor. Bor rett ved et stort kjøpesenterOg allikevel sååå mange butikker???
Jøss, har du ikke.Aldri hørt om noen av de jeg![]()
Nei men det må jo være lov....?
Kan faktisk ikke komme på neste gang jeg har lang fri![]()
Smart duVar derfor jeg tenkte jeg skulle si det
jeg merker forskjell med at jeg slipper å stå tidlig oppHar ikke merket noe forskjell, jeg
Bortsett fra at barna er borte da...![]()
Aha....ja, da er det vel derfor daIkke så langt utenfor. Bor rett ved et stort kjøpesenter![]()
Heihei
Tar av litt her...
Grei dag i dag siden jeg fikk vaska badet
Hva med deg?
Mhm, kan smulge litt jeg da når du er på jobb!Smart du![]()