Det hadde væt undøvendig forurensing og bensinbrukHahadet er drøyt da!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hadde væt undøvendig forurensing og bensinbrukHahadet er drøyt da!
Bra dag. Men virker som verden og hormoner vil aj jeg skal få en dårlig kveld. XD du da?
Hva har du kjøpt?Jada, han er tilnærmet frisk. Spiser som han pleier og er meget aktiv
Åh, herlig med hytten da. Vi blir å reise litt på hytten selv i ferien.
Ja, sykt mye fint![]()
Ja, det hadde detDet hadde væt undøvendig forurensing og bensinbruk![]()
JoodaIkke alltid det er så bra da![]()
![]()
Såå deilig da!Åh, får ikke håpe det stemmer da![]()
Dagen har vært super her. Nå er det tv, bv og snop![]()
Som dere mobber daViste jo det, men er det sååå mange butikker der da??? Er det en sånn storby kanskje??![]()
Er de ikke greie her inne?Som dere mobber da![]()
Hei
Her har det vært en grei dag.hos deg da?
Sent from my iPhone using BV Forum
Kos degÅh, får ikke håpe det stemmer da
Dagen har vært super her. Nå er det tv, bv og snop![]()
Hahaha, seriøst?Herlighet :Eek: hvor ofte ser man politiet rykke hjem til folk pga tyveri av en kakesånn kake nok til to personer liksom
ser på cops
![]()
Oh yes! Bor jo midt i store kjøpesenterplassen.Og allikevel sååå mange butikker???
Ja!! På med håndjern og ned til politistasjonen og alt! Hun damen bare: jeg vet ikke hvorfor jeg tok den, jeg har jo penger .Hahaha, seriøst?
Flinke dere er, gidder ikke ta badet. Vi tar heller å river det neste uke. Mye enklere xD
Så flott! Super dag her. Vært rundt om mange plasser, shoppet til huset
Du, jeg har helt glemt å sende deg mail igjen...Tenker i forhold til vipper...
Ikke alltid det er bra daJoodada har man nesten alltid en butikk å finne ting på
![]()
HuffHerlighet :Eek: hvor ofte ser man politiet rykke hjem til folk pga tyveri av en kakesånn kake nok til to personer liksom
ser på cops
![]()