Jeg henger rundt 1000 innlegg bak:/
Kan vist ikke være mangen minuttene vekke her i fra nei
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg henger rundt 1000 innlegg bak:/
Samme herJa, det er herlig. Blir nok relativt tidlig opp her, det er det ikke jeg som styrer![]()
Har jo ikke en liten i hus ennå, så utnytter det så lenge jeg kanJa, det er herlig. Blir nok relativt tidlig opp her, det er det ikke jeg som styrer![]()
Sant, men dumt å bli fristet til lunsj også må man holde seg i såååå mange timer... Men jeg skal klare det, så kan godt snakke om det hele fredag, så kan jeg holde meg til kvelden.O boy til frokost burde vere innafor jaog godis er jo innafor alltid syns eg
men om det skal vere ein regel så bør det vel vere etter middag. er jo det eg er oppvokst med i alle fall!
Nei det kan man jo ikke, kun på kveldenMen kan man spise godis hele fredagen? Det har jeg aldri fått lov til.
Det er ikke bare helg , det er HØSTFERIE!! Hurra!!!!!![]()
![]()
![]()
Det er innaforVet ikke, hva synes du? Kanskje få lov til å snakke om o'boy til frokost og godis fra etter man har spist middag?
Man kan altså snakke om det hele dagen, men ikke spise før på kvelden? Du må snart uttale deg om dette med middagregelen.Nei det kan man jo ikke, kun på kvelden
Føler meg heldig som har detFor de som har det så :/
Middag er vel greit, men ikke annet. Ikke frokost og lunsj!!Man kan altså snakke om det hele dagen, men ikke spise før på kvelden? Du må snart uttale deg om dette med middagregelen.
For min del går det for det samme. Eg kan snakke om mat andre plassar egSant, men dumt å bli fristet til lunsj også må man holde seg i såååå mange timer... Men jeg skal klare det, så kan godt snakke om det hele fredag, så kan jeg holde meg til kvelden.
Hva slags potetgull og sjokolade da?Pepsi Max, sjokolade og potetgull på bordet nå ja![]()
Kvifor ikkje?Middag er vel greit, men ikke annet. Ikke frokost og lunsj!!
Mmm.....Pepsi Max, sjokolade og potetgull på bordet nå ja![]()
Pepsi Max, sjokolade og potetgull på bordet nå ja![]()
Det er kengu som har kommet med dette med mat og jeg tror det bare er snakk om bilder. Prøver å finne ut av motivet bak. Jeg synes det holder med godis og o'boy.For min del går det for det samme. Eg kan snakke om mat andre plassar egOm det ikkje er lov før etter middag, så er det greitt.. Men apropos middag... når det ikkje er lov å snakke om mat, er det ikkje lov å snakke om å lage middag heller då? Eller lunsj? Eller frokost?
Nei, ikke rom for det for tidaKan vist ikke være mangen minuttene vekke her i fra neihehe
Sent from my iPhone using BV Forum
Skjønner ikke... Så vi kan ikke si at vi skal spise toast til lunsj?Middag er vel greit, men ikke annet. Ikke frokost og lunsj!!
Nei, det har jeg lite tro påSamme herTrur ikkje lisje prinsessa bryr seg om at det er haustferie
![]()