Molly
Med lille spira i magen <3
Jeg vet!! Fort gjort å glemme seghehe, kjekt. Tenker ikke over det når jeg blir oppslukt i samtalene. blirsom en vanlig samtale
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vet!! Fort gjort å glemme seghehe, kjekt. Tenker ikke over det når jeg blir oppslukt i samtalene. blirsom en vanlig samtale
Fant du det eller?Hvor ligger det høytidsforumet hen? Noen som prata om det i går
Det hørtes godt utJeg bruker også en del soyamelk i kaffen. Kan bruke soyamelk med vanilje også![]()
Ja nå fant jeg detFant du det eller?![]()
Hvor har du bestilt det???Jeg har bestilt gratis leverposteilokk, tenkte mamma skulle få et lokk med bilde av seg selv og pappa på + et av poden,, svigeers skal også få tenkte jeg!
Ja, du må prøve ut det en gangDet hørtes godt utMed vaniljesmak!
Jeg vet ikke...har ikke funnet det ennåHvor ligger det høytidsforumet hen? Noen som prata om det i går
Ja, det er detJa nå fant jeg detHyggelig med litt juleinspo!
Mmm...snadderBlei italiensk take away pizza i dag i stedenfor. I måro blir det taco
Sent from my iPhone using BV Forum
Det ligger under aktuelle temaJeg vet ikke...har ikke funnet det ennå![]()
Flink du er daJeg har gått en liten tur, helt andpusten jeg![]()
Det skal jeg!Ja, du må prøve ut det en gang![]()
Trenger inspirasjon til julegaver! HihiJa, det er det
Skal titte innom i løpet av kvelden jeg også![]()
Tror det bestilles på stabburet? På nettHvor har du bestilt det???
Flott at du følger medEr foresten ikke lov å bare skrive et ords innlegg, har sett du har gjort det noen gangerDa spammer en visst i følge reglene
Tenkte bare jeg skulle gi beskjed!
![]()
Nei. Det e litt mye styr aleine. Det blei italiensk pizza her i dag. Take awayhihi.
Sent from my iPhone using BV Forum
Men det blir nok en stund tilJa, det hadde jo det![]()
Ja, det er greit å komme i gangTrenger inspirasjon til julegaver! HihiTenkte å starte snart!
Aha...takkDet ligger under aktuelle tema![]()