Skravletråd :)

Jeg må ha biffen min blodig hvis ikke gidder jeg ikke så ja i mars kan jeg vel spise biff igjen :D nam
Jeg liker den medium stekt. Litt blodig. Men mannen har leært seg å steke biffen perfekt som godt stekt.Og sist vi var i sverige kjøpte vi noen fantastiske udyr. Fy så godt det har vært. Og de fleste restaurantene er flinke på å ikke tørke ut. Så lenge de har et gost kjøttstykke ute masse sner. Men gleder meg til skikkelig biff!

Jeg liker den medium stekt. Litt blodig. Men mannen har leært seg å steke biffen perfekt som godt stekt.Og sist vi var i sverige kjøpte vi noen fantastiske udyr. Fy så godt det har vært. Og de fleste restaurantene er flinke på å ikke tørke ut. Så lenge de har et gost kjøttstykke ute masse sner. Men gleder meg til skikkelig biff!
Mmm hørtes herlig ut :D

Haha, fantastiske udyr! Måtte le litt av den :p

Alt fra bare salat, chips, fløtegratinerte poteter, potetmos osv.... Enn du?
Varierer veldig. For vi spiser mye biff. Siden jeg elsker det!!!

Biffsalat, pommes fritt, potetbåter, maiskober eller smørstekt mais, sjampinjong og paprika stekt i sweet chilli, maiskrem, hvitløksbagetter, ris, dampet brokkoli, asparges, grilla tomater. Ect.. men det jeg kommer på sånn nå.

Du lager hjemme laga? Hvordan gjør du det. Har ikke prøvd siden jeg ikke er så veldig glad i det.
600 gram torskefilet
4 ss mel
1 ts salt + 0,5 ts pepper
1 egg
2 ss melk
1,5 dl griljermel
smør til steking :D Enkelt og veldig godt.

Vi skulle spise taco hos svigersøster og hun knuste hjertet mitt den dagen :p Hun hadde ferdig opprevet ost!!!! Det går ikke
Haha :P Må du rive den selv for at den skal smake godt du ? :D

Jeg må ha biffen min blodig hvis ikke gidder jeg ikke så ja i mars kan jeg vel spise biff igjen :D nam
Hihi ja den er best når den er litt rosa. Ikke blodig da for min del. Men helt klart ikke den samme smaken når den er gjennomstekt :P

Back
Topp