Er jo ikke feil med biffVar no bra du fikk i deg noe mat da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er jo ikke feil med biffVar no bra du fikk i deg noe mat da![]()
Jeg må ha biffen min blodig hvis ikke gidder jeg ikke så ja i mars kan jeg vel spise biff igjenEr jo ikke feil med biff![]()
Hva bruker du å ha til?Aldri![]()
Jeg må ha biffen min blodig hvis ikke gidder jeg ikke så ja i mars kan jeg vel spise biff igjennam
Hva bruker du å ha til?
Jeg liker den medium stekt. Litt blodig. Men mannen har leært seg å steke biffen perfekt som godt stekt.Og sist vi var i sverige kjøpte vi noen fantastiske udyr. Fy så godt det har vært. Og de fleste restaurantene er flinke på å ikke tørke ut. Så lenge de har et gost kjøttstykke ute masse sner. Men gleder meg til skikkelig biff!Jeg må ha biffen min blodig hvis ikke gidder jeg ikke så ja i mars kan jeg vel spise biff igjennam
Mmm hørtes herlig utJeg liker den medium stekt. Litt blodig. Men mannen har leært seg å steke biffen perfekt som godt stekt.Og sist vi var i sverige kjøpte vi noen fantastiske udyr. Fy så godt det har vært. Og de fleste restaurantene er flinke på å ikke tørke ut. Så lenge de har et gost kjøttstykke ute masse sner. Men gleder meg til skikkelig biff!
Jeg liker den medium stekt. Litt blodig. Men mannen har leært seg å steke biffen perfekt som godt stekt.Og sist vi var i sverige kjøpte vi noen fantastiske udyr. Fy så godt det har vært. Og de fleste restaurantene er flinke på å ikke tørke ut. Så lenge de har et gost kjøttstykke ute masse sner. Men gleder meg til skikkelig biff!
Lurer på hva slags udyr de fantHaha, fantastiske udyr! Måtte le litt av den![]()
Varierer veldig. For vi spiser mye biff. Siden jeg elsker det!!!Alt fra bare salat, chips, fløtegratinerte poteter, potetmos osv.... Enn du?
Det er jo det.. smaker godtHaha, fantastiske udyr! Måtte le litt av den![]()
Hvordan liker dere den?Vi lager den på en fast måte. Og liker ikke å spise taco borte.. blir alltid feil. Svigermor vet hvordan vi liker den.
BiffLurer på hva slags udyr de fant![]()
Tror jeg å må gjøre det. Magen rumler. ..Nei, nå er det nokk mat prat! Ble sulte , på tide å lage mat![]()
600 gram torskefiletDu lager hjemme laga? Hvordan gjør du det. Har ikke prøvd siden jeg ikke er så veldig glad i det.
HahaVi skulle spise taco hos svigersøster og hun knuste hjertet mitt den dagenHun hadde ferdig opprevet ost!!!! Det går ikke
Hihi ja den er best når den er litt rosa. Ikke blodig da for min del. Men helt klart ikke den samme smaken når den er gjennomstektJeg må ha biffen min blodig hvis ikke gidder jeg ikke så ja i mars kan jeg vel spise biff igjennam
Gå å lag deg noe matTror jeg å må gjøre det. Magen rumler. ..