Jippi. Noen på min"side"Ikke noe for meg heller![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jippi. Noen på min"side"Ikke noe for meg heller![]()
Hihi...ble plutselig musestille herDerfor du ble ajour vettuhehe
Det skjønner, du nærmer deg jo 1000 innlegg på 3 dagerLang erfaring![]()
Jeg kan da ikke ta fri!!!Men du kan jo trygt ta deg fri noen dagerværre med oss som ligger i grenseland
sikker på hvis du har tatt deg fri i noen dager hadde de ikke gått forbi deg men kommet nært
så du trenger ikke føle du må. Men greit å henge med på det som det blir snakket om
pluss at det er koselig
![]()
Måtte støvsuge hus her. Må vel starte med middagslaging og hente frøkena i bhg også...Hihi...ble plutselig musestille her![]()
Ferdig på jobb?Hei, heikoselig å se deg!
Åhhh. Da hørtes digg ut!har ikkje fått vært å handla te helga ein gang. Henger litt bakpå no merker eg. Så middag er uvist her enda
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, så detTidligere i dag i allefall. Er vel kanskje akkurat oppdatert nå
hahaha, jo du ligger langt foran.Jeg kan da ikke ta fri!!!ligger ikke sååå langt foran
Dessuten ville jeg jo ha savnet dere!!![]()
Så herlig daNo har eg sove 3 timer. Blei heilt forskrekka når eg våkna. Minsten sov i 3,5 timemen gud så eg trengte da!!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Altså, jeg byttet fra iPhone til Samsung forrige uke.. Sier bare at der hvor jeg hadde null nett og dekning med iphone har jeg nå 4g og full dekningNei da! iPhone er mye bedre![]()
Drar til svigers i morgen, så blir labert fra meg i helgaDet kommer du til å gjøre i mange dager
Kan ha slike middager når man er hjemme alene![]()
Det er forståeligJeg kan da ikke ta fri!!!ligger ikke sååå langt foran
Dessuten ville jeg jo ha savnet dere!!![]()
Får du abstinenser da?Drar til svigers i morgen, så blir labert fra meg i helga![]()
Hurra liksomJippi. Noen på min"side"
Hehe...ja, går unna her nåDet skjønner, du nærmer deg jo 1000 innlegg på 3 dager
Altså, jeg byttet fra iPhone til Samsung forrige uke.. Sier bare at der hvor jeg hadde null nett og dekning med iphone har jeg nå 4g og full dekning![]()
Neida...du tar feil og jeg har rettNei da! iPhone er mye bedre![]()