Tidligere i dag i allefall. Er vel kanskje akkurat oppdatert nåGjør jeg det ennå???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tidligere i dag i allefall. Er vel kanskje akkurat oppdatert nåGjør jeg det ennå???
Så bra. Da blir det garantert ordnet opp iVi har heldigvis sånn kjøpeforsikrig så nå skal vi ordne opp!! Nekter og betale for en feil de har gjort. Og gjett hva? Forrige eier skrev under på at alt det elektriske var i orden![]()
Tror nok bare de har tatt en sjansSkikkelig suggete folk!
Det kommer du til å gjøre i mange dagerGjør jeg det ennå???
Så godt. Viktig å lade opp littNo har eg sove 3 timer. Blei heilt forskrekka når eg våkna. Minsten sov i 3,5 timemen gud så eg trengte da!!!
Sent from my iPhone using BV Forum
OKer du ikke frisk enda?
No har eg sove 3 timer. Blei heilt forskrekka når eg våkna. Minsten sov i 3,5 timemen gud så eg trengte da!!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Oi, så kultSiste oppdatering...du er seig å ta igjen..
Lang erfaringHvordan er det mulig å skravle så mye???
Så godt. Viktig å lade opp litt
Men sånn vi har regnet på det så har vi visst fint råd til det men det betyr ikke at vi synes dette er en utgift som skal gå på ossSå bra. Da blir det garantert ordnet opp iikke så dum den forsikringen
![]()
Huff nei, håper bare det er en veldig god grunn for det![]()
Ikke noe for meg hellerIkke min greie.. hakke tålmodighet. .. blir jo mye fint.. men blir lei. Har planlagt lappeteppe flere ganger... strikker en, kaaaanskje tre... så er det bom stop.
Deilig da! Håper å få sove litt jeg også før nattevaktmen først må man spise middag, biff i dag
nam!
Hei, heiÅneidu![]()
Skulle gjernw ha gjort det. Bare jeg og symaskinen hadde vært venne... noe vi ikke er...xDSy da. Det går fortere![]()