Hehe. Men har jo drukket frappe, det blir jo delvis samme greia, bare med kaffe.Du er ikke alene![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe. Men har jo drukket frappe, det blir jo delvis samme greia, bare med kaffe.Du er ikke alene![]()
Hehe. Bare jeg som er treig da sikkertGår egentlig ikke så fort nå altså![]()
Jaja svart kan eg tåleDe er med svarte inni dine! Kjedelig![]()
Går egentlig ikke så fort nå altså![]()
Bor 25 min fra Bergen sentrumDu bor ikke i storby da skjønner jeg. Vi solgte leiligheta for 2,5 og kjøpte den for 1, 390 000 for 5 år sidenskjønner valget deres var lett da. Her ble det litt spontant faktisk. Men taksten var 4,5 mill så...
God økning detDu bor ikke i storby da skjønner jeg. Vi solgte leiligheta for 2,5 og kjøpte den for 1, 390 000 for 5 år sidenskjønner valget deres var lett da. Her ble det litt spontant faktisk. Men taksten var 4,5 mill så...
Ta litt etter littSamtalen(e) her inne går så fort at jeg har ikke sjans til å følge med!
Dere tjente ganske bra på leiligheten dsDu bor ikke i storby da skjønner jeg. Vi solgte leiligheta for 2,5 og kjøpte den for 1, 390 000 for 5 år sidenskjønner valget deres var lett da. Her ble det litt spontant faktisk. Men taksten var 4,5 mill så...
Haha☺funka dårlig alle smilene jeg hadde med♧♢♡♤
Ja hvis ikke skal jeg ha nyJa, det må de jo få ☺
Det er noe rare greierJaja svart kan eg tålemen skjønner ikke hvorfor bare enkelte virker ?
![]()
Har aldri hatt leilighet. Kun eneboligerDu bor ikke i storby da skjønner jeg. Vi solgte leiligheta for 2,5 og kjøpte den for 1, 390 000 for 5 år sidenskjønner valget deres var lett da. Her ble det litt spontant faktisk. Men taksten var 4,5 mill så...
Joda. 3 mill i lån, men vi betaler ikke mer enn på det vi har nå. For der er det husleie i tilleggDere tjente ganske bra på leiligheten ds![]()
![]()
Jaja svart kan eg tålemen skjønner ikke hvorfor bare enkelte virker ?
![]()
Her er det lite eneboliger og vi skal bo akkurat her, så da blir det sånnHar aldri hatt leilighet. Kun eneboligerliker plassen
![]()
PrøverTa litt etter litt![]()
Hehe.Nei, er faktisk veldig rolig.
RonjaR er på jobb til kl 14...
Hahha bra jeg ikke er alene om at å vaske bad er tungtHar mannet meg opp i 2 uker![]()