Samsung s5Hvilken samsung har du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samsung s5Hvilken samsung har du?
Åjatrur jeg må invistere i samsung neste år når jeg skal ha ny mobil
Oj. Jeg hadde med fargeEg må prøve
Jeg hadde ikke sånne der!iphone er dum
Nei. Han lå i bilen uten tilsyn over natten.. dagen etter da jeg hentet den inn var den bare død. Fikk ikke skrudd den på, tok ikke mot lading heller... så nå er den på reparasjon, håper de får vekket den fra komadu drepte den ikke liksom?
vet ikke helt enda, vi ser det anHar ikke plass til en av hver. Fungerer helt greit, men den bør skylles imellom da. Men tørt blir det ihvertfall
Kommer dere hjem på lørdag eller søndag?
Når godtesuget blir for stort![]()
Artig å vinne daSamsung er suuuper
Mannen vant min i en julekalender for et par år siden. Funker som ei kule enda![]()
Så stas at det fungerteJa det vil jeg tro
Vi var prøvere , i 6 år. Men er gravid nå , med termin 17 desembervi måtte ha prøverør tilslutt . Og heldigvis gikk det på første forsøk
![]()
![]()
De er med svarte inni dine! KjedeligEg må prøve
Jeg hadde ikke sånne der!iphone er dum
HahaEr uansett her...han klarer bare ikke å se det stå noe der
Haha
Åååå.... Bruker du bare de vanlige smileyene?
Jeg mannet meg opp i 4 dager før jeg vasket da xD
Usj. Ja det skjønner jeg . Syke priser da. Vi gikk fra 80 kvm til 205 kvm4 mill holdt for oss. Enebolig blir litt drøyt, må vel opp i over 5 mill. Vi går fra 90kvm til 180. Så tror vi vil merke at det blir litt mer plass![]()
Går egentlig ikke så fort nå altsåSamtalen(e) her inne går så fort at jeg har ikke sjans til å følge med!
Ja, det må de jo få ☺Nei. Han lå i bilen uten tilsyn over natten.. dagen etter da jeg hentet den inn var den bare død. Fikk ikke skrudd den på, tok ikke mot lading heller... så nå er den på reparasjon, håper de får vekket den fra koma![]()
vet ikke helt enda, vi ser det anBesøker sambos søster.
Artig å vinne da![]()
Du bor ikke i storby da skjønner jeg. Vi solgte leiligheta for 2,5 og kjøpte den for 1, 390 000 for 5 år sidenUsj. Ja det skjønner jeg . Syke priser da. Vi gikk fra 80 kvm til 205 kvmmen vi solgte for 2.5 og kjøpte huset for 2.6 . Såå ikke så gale det
og rekkehuset kjøpte vi for 1.5 tre år tidligere
![]()