Skravletråd :)

Åja :p trur jeg må invistere i samsung neste år når jeg skal ha ny mobil

Samsung er suuuper :)
Mannen vant min i en julekalender for et par år siden. Funker som ei kule enda :D

:eek: du drepte den ikke liksom?
Nei. Han lå i bilen uten tilsyn over natten.. dagen etter da jeg hentet den inn var den bare død. Fikk ikke skrudd den på, tok ikke mot lading heller... så nå er den på reparasjon, håper de får vekket den fra koma :)

Har ikke plass til en av hver. Fungerer helt greit, men den bør skylles imellom da. Men tørt blir det ihvertfall :D

Kommer dere hjem på lørdag eller søndag?
vet ikke helt enda, vi ser det an :) Besøker sambos søster.

Samtalen(e) her inne går så fort at jeg har ikke sjans til å følge med!

4 mill holdt for oss. Enebolig blir litt drøyt, må vel opp i over 5 mill. Vi går fra 90kvm til 180. Så tror vi vil merke at det blir litt mer plass :)
Usj. Ja det skjønner jeg . Syke priser da. Vi gikk fra 80 kvm til 205 kvm :D men vi solgte for 2.5 og kjøpte huset for 2.6 . Såå ikke så gale det :P og rekkehuset kjøpte vi for 1.5 tre år tidligere :)

Nei. Han lå i bilen uten tilsyn over natten.. dagen etter da jeg hentet den inn var den bare død. Fikk ikke skrudd den på, tok ikke mot lading heller... så nå er den på reparasjon, håper de får vekket den fra koma :)
Ja, det må de jo få ☺

Usj. Ja det skjønner jeg . Syke priser da. Vi gikk fra 80 kvm til 205 kvm :D men vi solgte for 2.5 og kjøpte huset for 2.6 . Såå ikke så gale det :P og rekkehuset kjøpte vi for 1.5 tre år tidligere :)
Du bor ikke i storby da skjønner jeg. Vi solgte leiligheta for 2,5 og kjøpte den for 1, 390 000 for 5 år siden :) skjønner valget deres var lett da. Her ble det litt spontant faktisk. Men taksten var 4,5 mill så...

Back
Topp