Det synes jeg også!Hihi jeg syns det er morsomt jeg, men blir så flau!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det synes jeg også!Hihi jeg syns det er morsomt jeg, men blir så flau!!
Det blir godt. Ha en fin dag på jobb.Fredag <3 Nå er det jobb først, så helgI kveld blir det god mat og avslapping
![]()
Soverom skal være kaldt.Varmt soverom er drepen
Jeg har sovet som en stein![]()
Tusen takk! Ha en riktig fin fredag du ogsåØnsker alle en flott fredag![]()
Hun jobber visst dagtid hele uka.Skal du på jobb?![]()
Så bra!Tusen takkEn god natt søvn på kaldt soverom gjorde susen!
Hva? Soverommet må jo være kaldt!Det værste som finnes er kaldt soverom!
Enig. Jeg blir skikkelig tett og skorpete i nesa av varmt soverom.Hehe. Jeg blir bare tett og får ikke sove godt hvis det er varmt.
Ligger fortsatt i senga...Hva har dere til frokost i dag ?
Frokost er viktig.Orker ikke frokost i dag jeg.. Du da?![]()
Det var da fiffig!I dag testet jeg ut axa gold musli berries med soyayohgurt. 1 glass juice og 1 glass vann og rosiner. Må på jobb nå.
Ææææ jeg skrev jo feil! ! Jeg hater varmt soverom, har oppe vindu hele året jegHva? Soverommet må jo være kaldt!
Jeg er bare litt kvalm. . Orker ikke kaste oppFrokost er viktig.
Har egentlig det, men ble vekt i to tiden. Liker ikke det... Bruker så lang tid på og sovne igjen.God moorgenSovet godt?
Ikke morro og bli vekt... Så du har hvertfall sovet halvveis braHar egentlig det, men ble vekt i to tiden. Liker ikke det... Bruker så lang tid på og sovne igjen.
Skulle ønske jeg fikk lov til det !Ææææ jeg skrev jo feil! ! Jeg hater varmt soverom, har oppe vindu hele året jeg![]()
Flott at vi fikk en avklaring i detteÆæææ jeg skrev jo feil! ! Jeg hater varmt soverom, har oppe vindu hele året jeg![]()
Hun sa visst feilHææææ?? Tullebukk![]()
Hva skal du ha på?Tenker på det... Blir vel knekkebrød eller rundstykke. Skikkelig spennende!
Usj, så kjedelig daSkulle ønske jeg fikk lov til det !Men når sommeren er over, er det nesten så min mann har en sykdomsknapp. Så han kan ikke ha vindu på soverom oppe, da blir han syk i tilfelle visstnok.... Shitsekken.
Ville hatt iskaldt soverom hele året jeg !