>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
U say whut?Vinner ikke å bli det shø![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
U say whut?Vinner ikke å bli det shø![]()
God nattTenkte jeg skulle bare komme innom å si natta. Ble helt borte etter middag. Slappet av, ryddet hus og dro på ukes handelen. Klar til helg nå.
Ja, det er greit dette her! I dag tidlig hadde jeg 198 innlegg og over 500 nå, så da har jeg skravlet litt i dag. Aldri hatt så mye på en dag før. Ny rekord det der.Du ligger godt ann selv ser jeg![]()
Isbiten vinner ikke å smelte!!U say whut?![]()
Drikk vann. Håper drt går over fort.Blæ, sykt hodepine i dag så jeg sniker meg unnaKos dere videre med skravling
![]()
God natt frøken! God bedring!Blæ, sykt hodepine i dag så jeg sniker meg unnaKos dere videre med skravling
![]()
God bedringBlæ, sykt hodepine i dag så jeg sniker meg unnaKos dere videre med skravling
![]()
Ja, det er greit dette her! I dag tidlig hadde jeg 198 innlegg og over 500 nå, så da har jeg skravlet litt i dag. Aldri hatt så mye på en dag før. Ny rekord det der.
Det er jo bare lommerusk... Du er jo på 700 nå! Altså fra 687 til 700....Har jeg ikke flere, regnet på at jeg skulle være på 700 jeg nå
AhaIsbiten vinner ikke å smelte!!![]()
Jeg og bruker appVi er mange på app![]()
God bedring ♡Blæ, sykt hodepine i dag så jeg sniker meg unnaKos dere videre med skravling
![]()
Går ikke så fort daDet er jo bare lommerusk... Du er jo på 700 nå! Altså fra 687 til 700....
HahaNy oppdatering!!!
Ronja ruuuuuler 1. Plassen!!Vis vedlegget 81115
Allergisk å du tørr å drikke det?AhaVar det jeg trodde, men ble litt usikker
Her gjør den det, drikker det ikke så fort ser du
Er egentlig allergisk mot melk
Så må nytes her hahaha
Da hadde jeg hatt mange innlegg da! Ble noen timer denne gangen også. Så kos!!tenk om du hadde fått poeng for samtalen i dag også
![]()
Ja. Her også. Mest når jeg har mye å ta igjenJeg og bruker appblir kastet ut innimellom
![]()