Vi er mange på appHar ikke mulighet til og skravle fra data så prøver på app![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi er mange på appHar ikke mulighet til og skravle fra data så prøver på app![]()
Kan ikke ta deg da... så du får oppføre degEventuelt ta meg.
Må huske løæerinnebriller og håret stramt i strikkSer snart for meg Kengu i lærklær og piskEvnt som i gamle dager; lærerinne med linjal
![]()
HahahaSer snart for meg Kengu i lærklær og piskEvnt som i gamle dager; lærerinne med linjal
![]()
Hehehe, mye mulig. Velger å tro det er fordi jeg er god og snillDet er fordi du er med på å lage dehihi
Du er ikke aleneSelvom jeg sliter litt med tempoet her![]()
Om det skjer, er det jo ingen til å kaste oss utHahahahahha, tror jeg dauer av latter.
Samme med min gubbe. Irriterende.Han kan det meste. Litt som å være sammen med Google eller et levende leksikon.
Nei absolutt ikkeOj. Trodde det gikk sånn dagesvis liksom![]()
Veldig innafor skal jeg si deg!!Fysj, liisjja, det der er ikke innafor!!
God natt og sov godtTenkte jeg skulle bare komme innom å si natta. Ble helt borte etter middag. Slappet av, ryddet hus og dro på ukes handelen. Klar til helg nå.
NattaTenkte jeg skulle bare komme innom å si natta. Ble helt borte etter middag. Slappet av, ryddet hus og dro på ukes handelen. Klar til helg nå.
Vinner ikke å bli det shøIkke i melkaVil da ikke vanne ut melka med isbiter
![]()
Jeg oppfører meg alltid jegKan ikke ta deg da... så du får oppføre deg![]()
Hahaha jaMå huske løæerinnebriller og håret stramt i strikk![]()
Dauer ikke likevelOm det skjer, er det jo ingen til å kaste oss ut![]()
Hahaha. Jo. Men neiHahahajeg ser bare for meg den søte kengu i Ole brum
en mild og snill men streng kengumamma
![]()
Du ligger godt ann selv ser jegNy oppdatering!!!
Ronja ruuuuuler 1. Plassen!!Vis vedlegget 81115
Har jeg ikke flere, regnet på at jeg skulle være på 700 jeg nåNy oppdatering!!!
Ronja ruuuuuler 1. Plassen!!Vis vedlegget 81115