Nei, Sorry! Virkelig ikke. Til nød kan du få o'boy.Men det er lov når man er syk vel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, Sorry! Virkelig ikke. Til nød kan du få o'boy.Men det er lov når man er syk vel?
Tror noen har hatt opp i mot 5000 også.. syktDet var jo noen som hadde 4500 ens denne mnd
Da har man stått på og skravlet mye.Det var jo noen som hadde 4500 ens denne mnd
Prioriteringer!Ja det hadde ikke gått. Har desverre andre ting i huset jeg må få gjort ogsåHihi
O boy drikker jeg hver dagNei, Sorry! Virkelig ikke. Til nød kan du få o'boy.
Mhm, skraavlet veldig mye daDa har man stått på og skravlet mye.
Syns jeg ser detHaha...nå synes jeg dere har det moro på min bekostning![]()
Det er forbudt å snakke om o boy ogsåO boy drikker jeg hver dag![]()
Rekorden var vel 6000 tror jegTror noen har hatt opp i mot 5000 også.. sykt![]()
Jeppsi peppsi... Som å vaske hus... lage mat.... julegaver.. strikking... jobbPrioriteringer!
Godt at regelen ikke starter før på mandagG O D I S![]()
Øøøh. :/ Kjedelig gjengDet er forbudt å snakke om o boy også
Går ikke ann å holde dette tempoet hele mnd. Da ville en fått 3-5000..
Crazy? Hva snakker du om liksom?Og kanskje vi blir enda mer crazy av å henge her inne! *fnis*
I morgen er det helg.. Da er det lov med godis bilder...Godt at regelen ikke starter før på mandag![]()
Julegaver sier du, det er fin prioriteringJeppsi peppsi... Som å vaske hus... lage mat.... julegaver.. strikking... jobb![]()
Det er vel ikke ronja som har den?Rekorden var vel 6000 tror jeg![]()
Ja, man gjør det. Rekker ikke innom mange andre tråder![]()
Hihi jeg vet ikke med degCrazy? Hva snakker du om liksom?![]()
Litt usikker, men det er det sikkertDet er vel ikke ronja som har den?