Har ikke sjans. Lurer på hvorfor akkurat 450Du er på god vei da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke sjans. Lurer på hvorfor akkurat 450Du er på god vei da
Nå henter han kvikklunsj...Vent til i morgen du![]()
Så lenge enn er på topp 30 er det jo like stor sjangs å vinneBare vet at jeg ikke har sjans til å klatre what so evver!! Målet får være topp30. 1200 innlegg er ikke noe problem.
Ja, har lyst til å prøve på det jeg også. Men vi får se, kan ikke holde på i det tempoet her resten av mndBare vet at jeg ikke har sjans til å klatre what so evver!! Målet får være topp30. 1200 innlegg er ikke noe problem.
Fint tall da!Har ikke sjans. Lurer på hvorfor akkurat 450merkelig.
Neeeiii du skulle jo ikke. Hehe okei da.Nå henter han kvikklunsj...
G O D I SKan ikke alle slutte å prate om godis på hverdager! Jeg blir bare fristet og klarer ikke dy meg og det er jeg som er den strenge, ikke hulerboermannen. Så hvis jeg sier vi skal ha, sier han aldri nei...
Går ikke ann å holde dette tempoet hele mnd. Da ville en fått 3-5000..Ja, har lyst til å prøve på det jeg også. Men vi får se, kan ikke holde på i det tempoet her resten av mnd![]()
Nå er det for sent... Pokker...Jeg sier også vente til helgen!! hør på Molly som frista deg
Ok will do. Tusen takk!Ein gjeng med tullingar! Du får sikkert avslag på klagen din. Men då sender du den til Parkeringsklagenemnda. Der får du medhold! Om du får avslag frå TimePark, så krev å få tilsendt bildebevis![]()
Ja, man gjør det. Rekker ikke innom mange andre tråderNei, ser bort så ligger man etter liksom![]()
Da vinner du nåHar ikke noe vinnerlykke da. Vært på lista de siste 12 mnd vertfall.. Ikke vunnet noeee..![]()
Flott. Så fra mandag har vi nye regler. Ingen snakker om godis før til fredag.
Det hadde vært sykt!Går ikke ann å holde dette tempoet hele mnd. Da ville en fått 3-5000..
Ja, det ville man daGår ikke ann å holde dette tempoet hele mnd. Da ville en fått 3-5000..
Null stress! Gjer alt eg kan for å hjelpe folk å sleppe å betale. Sure pengar.Ok will do. Tusen takk!
Det var jo noen som hadde 4500 ens denne mndGår ikke ann å holde dette tempoet hele mnd. Da ville en fått 3-5000..
Ja det hadde ikke gått. Har desverre andre ting i huset jeg må få gjort ogsåDet hadde vært sykt!