Skravletråd :)

Det kan gå begge vegar trur eg. Enten så dabbar det av her etter nokre få dagar til, eller så held det seg oppe. Om det gjer det, så kan det bli kamp:)
Kan godt være det dabber litt av når flere bikker 1200 ? :P

Hahahahaha, nå skulle du ha sett meg. Jeg gråter faktisk! Helt hysterisk! Dette gjorde dagen min! Hulerboermannen titter på meg, rister på hodet og sier vi er crazy people!
Hahahaha! :D Verste er når mannen var med hjem for første gang sier de liksom for å være morsom. Hu er vill. Måtte ha hu i bånd utafor.
Også svarer mannen. Ikke verre enn meg. Mine bandt meg i kjetting i hagen :p
Hahahaaha! Bra vi har hatt noenlunde lik barndom :p

Mhm, spesielt når det er gratisparkering, billett er trekt men den har snudd seg da jeg lukket døren
NEI er det sant? Da hadde jeg blitt så sinna :(

Men dere er kanskje IA bedrift? De har det mye bedre sånn. Jeg er også i privat, men har fått beskjed om at halve dager går ikke! :/ Skikkelig teit. Da måtte jeg isåfall blitt 100% sm, men jobba halve dager fordi jeg ønsker det selv. Da har de krav på vikar.? Rart system :/
Det er jo ganske tullete! Trudde ikkje me var IA bedrift, men det kan jo hende :p
Burde jo kunne gå an å legge tilrette for at flest mulig kunne jobbe mest mulig. Bedre å ha ein på halve dagar, enn 100% sykmeldt vel?

Back
Topp