Molly
Med lille spira i magen <3
Ja takk ALTAlthaha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja takk ALTAlthaha
Vet ikke...tør ikke sjekkeMå finne ut hvor jeg ligger på lista ved neste oppdatering. Håper det ser bra ut fortsatthvem er på topp nå?
Sponsing er en fin tingHelt sinnsykt!
Kan godt være det dabber litt av når flere bikker 1200 ?Det kan gå begge vegar trur eg. Enten så dabbar det av her etter nokre få dagar til, eller så held det seg oppe. Om det gjer det, så kan det bli kamp![]()
Hahahaha!Hahahahaha, nå skulle du ha sett meg. Jeg gråter faktisk! Helt hysterisk! Dette gjorde dagen min! Hulerboermannen titter på meg, rister på hodet og sier vi er crazy people!
Hemmeligheter?!???Det kan jeg ikke si![]()
Jeg trenger en tilHelt enig!!Jeg også. Stokke stol har vi, men sier ikke nei til det heller.
Mhm, spesielt når det er gratisparkering, billett er trekt men den har snudd seg da jeg lukket dørenDen er sur![]()
Satser på at jeg nærmer meg 200 snartVet ikke hvilken plass jeg ligger på. Rundt 30 tipper jeg, har bare 100 innlegg
Jeg har jo sumo nå, må kanskje sjekke om det er kommet ut flere ep siden sistDen er morsom
Mener du det? Nå ble jeg gladSå koselig å se deg![]()
Er jeg???Nå er Ronja også det, lukter ikke sånn![]()
NEI er det sant? Da hadde jeg blitt så sinnaMhm, spesielt når det er gratisparkering, billett er trekt men den har snudd seg da jeg lukket døren
Hmm...mannen vet nok hva det erEn ny skrekk så det ut somSå veldig spennende ut. Du finner sikkert trailern på youtube eller imdb
![]()
Oppdatere meg her! Bare 19 sider..Har dere noe planer for kvelden da jenter?
Sent from my iPhone using BV Forum
Det er jo ganske tullete! Trudde ikkje me var IA bedrift, men det kan jo hendeMen dere er kanskje IA bedrift? De har det mye bedre sånn. Jeg er også i privat, men har fått beskjed om at halve dager går ikke! :/ Skikkelig teit. Da måtte jeg isåfall blitt 100% sm, men jobba halve dager fordi jeg ønsker det selv. Da har de krav på vikar.? Rart system :/
Det håper jeg også at jeg gjør!Satser på at jeg nærmer meg 200 snart![]()
Poppa opp på fb minHmm...mannen vet nok hva det er![]()