Det kan jo skjeÆsj da. :/ Jeg hadde håpa vi var max 30 som klarte 1200
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan jo skjeÆsj da. :/ Jeg hadde håpa vi var max 30 som klarte 1200
Det hørtes jo bra utBerre slække på sofaenHuset er ryddig, oppvasken er tatt, mannen er borte og lisjegullet sover
![]()
Jepp, gjør detLeser dere alltid gjennom alt? Det orker ikke jeg![]()
Det gjør det, tror ikke jeg får med meg halvparten engang.Enig... Det går fort nok nå![]()
Flink du erJepp, gjør det![]()
Jeg prøver i starten, så får jeg se hva det holder tilJeg er fortsatt veldig usikker
Hun la seg Kl 18, men våknet nå gor noen min siden. Hulerboermannen kom tilbake nå og det er stille igjen.Er lillemor lagt? Og smakte maten?
Vi får bare krysse fingreneDet kan jo skje![]()
Ja det er litt sånn som jeg tenker ogsåJeg prøver i starten, så får jeg se hva det holder til![]()
Det er jammen deilig av og tilDet hørtes jo bra utsatser på en rolig kveld her også
![]()
Puster dere i nakken nåDer var Ronja tilbake ser det ut som![]()
Det er sant!Eg trur også det! Folk går jo ut knallhardt!![]()
Da sovner hun nok snart <3 Hun blir vel trøtt av å gå i bhgHun la seg Kl 18, men våknet nå gor noen min siden. Hulerboermannen kom tilbake nå og det er stille igjen.
Vi får bare vente å se hva som skjerDet er sant!
Krysser fingreneÆsj da. :/ Jeg hadde håpa vi var max 30 som klarte 1200
Så deilig daÅhhja, det slipper vivi krever for oss sjøl
Sent from my iPhone using BV Forum
Det hjelper å krysse fingreneKrysser fingrene
Uten tvil!Da sovner hun nok snart <3 Hun blir vel trøtt av å gå i bhg![]()
Ja, er imponert over at dei kan ha så mange flotte premier kvar mndVi får bare vente å se hva som skjerSpennende blir det. Og mange fine premier
![]()
Det blir jeg også!! ZzzUten tvil!