MoroklumpenHva??? Har jeg den største høna??![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
MoroklumpenHva??? Har jeg den største høna??![]()
Kan se slik ut....Noen rotter seg sammen mot oss tror jeg...![]()
Det er bra jobbaBegynte å skravle i dag.. Var ikke på lista engang. Nå har jeg 102 innlegg..
Er smått tilbake, men ikke helt for fult enda...Kos deg med mat
Sees i kveld![]()
Gjorde det før, men orker ikke nåLeser dere alltid gjennom alt? Det orker ikke jeg![]()
Det blir 2012 ungen som får den da eller? Hvilken størrelse bruker han?Tusen takk![]()
Får håpe det ikke er flere enn 30 som klarer 1200!Hjelper å skravle her om man vil ha innlegg ja
Blir nok kamp om topp 30...
Er jo lov å håpeFår håpe det ikke er flere enn 30 som klarer 1200!![]()
Tror du virkelig det?Hjelper å skravle her om man vil ha innlegg ja
Blir nok kamp om topp 30...
Ja deilig! Da skal jeg i vertfall klare 1200.Det er bra jobba![]()
Hihi ja..Er jo lov å håpe![]()
Tror det kan bli det. Vi får se etter hvert nåTror du virkelig det?
Hvor langt bak ligger du da??God kveld! Jeg klarer ikke å henge med i det hele tatt! Var litt sosial og svupp var jeg flere timer bak![]()
Usikker på om jeg klarer det. Skal gi det et forsøk i alle fallJa deilig! Da skal jeg i vertfall klare 1200.
Jeg håper ikke det blir det. I september var det ikke 30 som klarte 1200.. Men kanskje flere som prøver nå?!Tror du virkelig det?
Nei??? Hva er det?Uuuh. Sett Ouija traileren? Den så gøy ut!
Om det er stille på forumet så leser jeg gjennom og svarer på alt jeg kan...Leser dere alltid gjennom alt? Det orker ikke jeg![]()
Det holder jeg med deg i!Huhei! God kveld! Eg orkar jammen ikkje å lese meg opp på alle innlegga her, så hoppar rett inn![]()