Hadde jeg også gjortHuhei! God kveld! Eg orkar jammen ikkje å lese meg opp på alle innlegga her, så hoppar rett inn![]()
God kveld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde jeg også gjortHuhei! God kveld! Eg orkar jammen ikkje å lese meg opp på alle innlegga her, så hoppar rett inn![]()
Ja det går jo, men sånn som nå. Det gidder jeg ikkeOm det er stille på forumet så leser jeg gjennom og svarer på alt jeg kan...
Lukket visning tror jegNoe bra på tv i dag da?![]()
Ja, det tror jeg. Flere premier og flere som vet om detJeg håper ikke det blir det. I september var det ikke 30 som klarte 1200.. Men kanskje flere som prøver nå?!
Er lillemor lagt? Og smakte matenOm det er stille på forumet så leser jeg gjennom og svarer på alt jeg kan...
Dooooh. Da kan det bli kamp!Ja, det tror jeg. Flere premier og flere som vet om det![]()
Det er faktisk litt gøyLukket visning tror jeg![]()
Mmm...det så godt utKokte opp tagliatelle.
Stekte bacon i biter. Vanlig skivet bacon skjert i mindre biter.
Nesten 1 dl fløte,2 eggehviter,2ss permasan,3-4 ss pastavann. Vispes sammen. Tøm vannet fra pastaen og hell over sausen. Strø over persille og bacon. Og kværnet pepper.
Skulle egentlig ha smårettskinke på men glemte det. Var godt.
Ja, bunn gass!!Der var Ronja tilbake ser det ut som![]()
Eg trur også det! Folk går jo ut knallhardt!Tror du virkelig det?
Er det jeg også tenker. Usikker på om jeg blir med i kampen. Langt unna i september i alle fallDooooh. Da kan det bli kamp!
Yeeii, så gøyBegynte å skravle i dag.. Var ikke på lista engang. Nå har jeg 102 innlegg..
Æsj da. :/ Jeg hadde håpa vi var max 30 som klarte 1200Eg trur også det! Folk går jo ut knallhardt!![]()
Jeg er fortsatt veldig usikkerEr det jeg også tenker. Usikker på om jeg blir med i kampen. Langt unna i september i alle fall![]()
Berre slække på sofaenHadde jeg også gjort
God kveldplaner for kvelden?
Smågodt, brød og ParacetHva handla du?
Ja en får jo litt mot til å prøve daYeeii, så gøy![]()
Ja, blir spennende.Tror det kan bli det. Vi får se etter hvert nå![]()
Enig... Det går fort nok nåJa det går jo, men sånn som nå. Det gidder jeg ikke![]()
En god blandingSmågodt, brød og Paracet![]()