Skravletråd :)

Noe bra på tv i dag da? :)

Ligger på etterskudd nå da. Har ikke trena hele uka, og ungene der har høstferie :o
Men du var jo ikke frisk nå da. Man må da få hvile litt da :)

Noe bra på tv i dag da? :)
Tror torsdag er en sånn dag der ingenting gøy går :P? Mandag og onsdag som er TV kveldene i uka syns jeg.

Eller evnt femte barnesykdom? Der får en også prikker (utslett)

Det kan hende. Men tenkte sansynligheten var større for at han va blitt smitta med en av de som går i barnehagen. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Eg har allerde duppa av noen ganger på sofaen i dag. Heilt utkjørt. :p våkna ene gangen av at 3åringen hviska meg i øra: mamma du kan ikkje sova no på dagen, då får du ikkje sova i kveld :p luuuuure på kor han har hørt da før :D hihi

Haha :)

Tror torsdag er en sånn dag der ingenting gøy går :P? Mandag og onsdag som er TV kveldene i uka syns jeg.
Jeg aner ikke hva som går for tida. Ser mest på netflix, men venter på ny sesong av soa nå:)
Får vel skravle da;)

Det kan hende. Men tenkte sansynligheten var større for at han va blitt smitta med en av de som går i barnehagen. :)

Ja klart det. I bhg her går den femte barnesykdom... brennkopper.... vannkopper... fjerde barnesykdom og hånd fot...

Jeg aner ikke hva som går for tida. Ser mest på netflix, men venter på ny sesong av soa nå:)
Får vel skravle da;)
Vi ser også SOA! Holder på med sesong 6

Men du var jo ikke frisk nå da. Man må da få hvile litt da :)

Ja, passa bra i forhold til ferien. Er ikke så mange instruktører som vil ha de yngste...:rolleyes::confused:

Søstra mi bytta ut kanelen med pepper en gang..... :p Snillt av hu.

Kanel er jo så godt jo! Ikke like godt rent, men hva gjør man ikke for å få fortgang når man nærmer srg kraftig termin? :p
Haha:) tror mange har testa det gitt!

Jeg venter på sesong 6. Kommer ikke før 15. Oktober på sumo:/
Aha. Vi har kjøpt dvd en.. Trodde sesong 7 var begynt å ligge ute på sumo nå?

Ja klart det. I bhg her går den femte barnesykdom... brennkopper.... vannkopper... fjerde barnesykdom og hånd fot...

Åhhh. Det var voldsomt :eek: kan jo godt hende det e noen av de som går her også uten at de vet det. Mangen av disse prikkene e jo så like og. Veldig vanskelig syns eg.

Back
Topp