Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei desverre! :/ Kanskje en kan se det på nett noen plass? Viaplay?Kan du ta opp da? Har kun sett den første episoden jeg. Tatt opp resten.
Men du var jo ikke frisk nå da. Man må da få hvile litt daLigger på etterskudd nå da. Har ikke trena hele uka, og ungene der har høstferie![]()
Ja, det er jo egentlig detMen det e like godt å bli ferdig med de dablir verre og verre jo eldre de blir :/
Sent from my iPhone using BV Forum
Tror torsdag er en sånn dag der ingenting gøy gårNoe bra på tv i dag da?![]()
Eller evnt femte barnesykdom? Der får en også prikker (utslett)
HahaEg har allerde duppa av noen ganger på sofaen i dag. Heilt utkjørt.våkna ene gangen av at 3åringen hviska meg i øra: mamma du kan ikkje sova no på dagen, då får du ikkje sova i kveld
luuuuure på kor han har hørt da før
hihi
Ja satser på det. Altså jeg har litt på da, men sånn stor fan av det er jeg ikke. En vkir jo kun på mexikansk restaurant jeg spiser sånt. Kjøper ikke butikkbokserDet gjør de joblir jo litt som hjemmelaget det da.
Jeg aner ikke hva som går for tida. Ser mest på netflix, men venter på ny sesong av soa nåTror torsdag er en sånn dag der ingenting gøy går? Mandag og onsdag som er TV kveldene i uka syns jeg.
Ja klart det. I bhg her går den femte barnesykdom... brennkopper.... vannkopper... fjerde barnesykdom og hånd fot...Det kan hende. Men tenkte sansynligheten var større for at han va blitt smitta med en av de som går i barnehagen.
Tror vi alle prøver typiske kjerringråda
Nei. Det ble fort oppdaga!
Uuuuh! Kos deg hahaha![]()
Vi ser også SOA! Holder på med sesong 6Jeg aner ikke hva som går for tida. Ser mest på netflix, men venter på ny sesong av soa nå
Får vel skravle da![]()
Men det er kjempegodtdet hørtes rart ut
![]()
Jeg venter på sesong 6. Kommer ikke før 15. Oktober på sumo:/Vi ser også SOA! Holder på med sesong 6
Men du var jo ikke frisk nå da. Man må da få hvile litt da![]()
HahaSøstra mi bytta ut kanelen med pepper en gang.....Snillt av hu.
Kanel er jo så godt jo! Ikke like godt rent, men hva gjør man ikke for å få fortgang når man nærmer srg kraftig termin?![]()
Aha. Vi har kjøpt dvd en.. Trodde sesong 7 var begynt å ligge ute på sumo nå?Jeg venter på sesong 6. Kommer ikke før 15. Oktober på sumo:/
Jentungen er helt vill på de. Spiser nesten ikke annet!Wasa kanel. Sånne runde knekkebrødSÅ gode med gulost og eple
![]()
Men det er kjempegodtlaga det her om dagen. Da var det evigheter siden sist!
Ja klart det. I bhg her går den femte barnesykdom... brennkopper.... vannkopper... fjerde barnesykdom og hånd fot...