Skravletråd :)

Ja. Er det lett? :p Mannen elsker vårrull. Hadde jo vært gøy å diska opp med sånn da og fryst ned for late dager :D

Det som er planen her og. Litt tidkrevende med rulling bare ;)

Her blir det nok tidlig kvelden også.. Kunne egentlig ha sovna nå tror jeg og sove gjennom hele natta :P

Eg har allerde duppa av noen ganger på sofaen i dag. Heilt utkjørt. :p våkna ene gangen av at 3åringen hviska meg i øra: mamma du kan ikkje sova no på dagen, då får du ikkje sova i kveld :p luuuuure på kor han har hørt da før :D hihi

Sent from my iPhone using BV Forum

Eg har allerde duppa av noen ganger på sofaen i dag. Heilt utkjørt. :p våkna ene gangen av at 3åringen hviska meg i øra: mamma du kan ikkje sova no på dagen, då får du ikkje sova i kveld :p luuuuure på kor han har hørt da før :D hihi

Hihihi rart hvor de får det fra?! :P Kjenner jeg er ikke langt i fra å duppe av...

I vaffel? :p Hahaha. Aldri hørt. Syns ikke lompe er så godt heller da :p Aller best er det når svigerfar tar oss med på kinarestaurant da :p Middag og bananasplitt. Så norskt som det går da hahahaah! :p

Mosseting...han er fra Råde, så nær nok.kommer fra hellstrømfamilien faktisk..haha
Er ikle noe glad i pølse i vaffel selv.

Snill som sier i fra da :p Mine hadde tenkt at nå var det fritt for å gjøre hva de ville frem til jeg våkna :p

Skjønner den. Blir nok tidlig kveld her også. Ikke helt i form, blir liksom aldri helt bra:(

Nei, det va noe drit det der. Vi fortsetter no med prikker her på minsten. Uvist om det e hånd,fot og munnsyken, brannkopper eller vannkopper da alle tre herjer i barnehagen for tia. Håper det e vannkoppene. De gjør no en nytte for seg i det minste :D

Håper du også kommer deg snart no. :)

Nei, det va noe drit det der. Vi fortsetter no med prikker her på minsten. Uvist om det e hånd,fot og munnsyken, brannkopper eller vannkopper da alle tre herjer i barnehagen for tia. Håper det e vannkoppene. De gjør no en nytte for seg i det minste :D

Håper du også kommer deg snart no. :)

Dere har virkelig fått alt på en gang da:eek:Ja, det håper jeg også.

Back
Topp