>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Joda. Sånn mellom linjeneJeg sa ikke at jeg var sporty...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda. Sånn mellom linjeneJeg sa ikke at jeg var sporty...![]()
Ja. Er det lett?Mannen elsker vårrull. Hadde jo vært gøy å diska opp med sånn da og fryst ned for late dager
![]()
Skal prøve å få sett big brotherellers blir det vel litt skravling
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja. Tror faktisk eldste fikk barnas kokebok på skolen. Tror vårruller sto i den !Det som er planen her og. Litt tidkrevende med rulling bare![]()
Her blir det nok tidlig kvelden også.. Kunne egentlig ha sovna nå tror jeg og sove gjennom hele natta![]()
Skal prøve å skravle litt jeg ogsåHøres ut som en bra prioritering![]()
Her er det alltid pølser. Wienerpølser og ISHihi. Store tradisjon forskjeller![]()
Hihihi rart hvor de får det fra?!Eg har allerde duppa av noen ganger på sofaen i dag. Heilt utkjørt.våkna ene gangen av at 3åringen hviska meg i øra: mamma du kan ikkje sova no på dagen, då får du ikkje sova i kveld
luuuuure på kor han har hørt da før
hihi
I vaffel?Hahaha. Aldri hørt. Syns ikke lompe er så godt heller da
Aller best er det når svigerfar tar oss med på kinarestaurant da
Middag og bananasplitt. Så norskt som det går da hahahaah!
![]()
Snill som sier i fra daEg har allerde duppa av noen ganger på sofaen i dag. Heilt utkjørt.våkna ene gangen av at 3åringen hviska meg i øra: mamma du kan ikkje sova no på dagen, då får du ikkje sova i kveld
luuuuure på kor han har hørt da før
hihi
Jeg og mener den plommen skal oppå. Ikke noe jeg spiser iallefall. Men kan jo faktisk droppes daHmm.. Jeg syntes det høres fryktelig eeh mindre godt utHehe ,
Til NØDS går den med pulver. Avokado som blandes med pulver posen.
Skjønner den. Blir nok tidlig kveld her også. Ikke helt i form, blir liksom aldri helt bra![]()
Mange som mener kanel bare er pynt, hahaWhat?Det er jo det som gjør grøten!
![]()
Dere har virkelig fått alt på en gang daNei, det va noe drit det der. Vi fortsetter no med prikker her på minsten. Uvist om det e hånd,fot og munnsyken, brannkopper eller vannkopper da alle tre herjer i barnehagen for tia. Håper det e vannkoppene. De gjør no en nytte for seg i det minste![]()
Håper du også kommer deg snart no.
Jeg er vant til ertesuppe sammen og sukker på![]()
Jeg synes kanel er skikkelig godtMange som mener kanel bare er pynt, haha![]()
Er det krydderet fra santa maria tror jeg!! Det funker, men mye bedre med helt hjemmelaga.Har jeg ikke sett, men klarer meg sikkert uten![]()
Den er kjip. Fortjent eller?Parkeringsbot
Da må du smake de nye kanel knekkebrøda? Mmm de er godeJeg synes kanel er skikkelig godt![]()