Når det er masterchef blir det jo vanligvis litt liv herI kveld når det er litt flere folk her. Tipper rundt 19 jeg, for da skal poden se film å jeg skal se masterchef
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når det er masterchef blir det jo vanligvis litt liv herI kveld når det er litt flere folk her. Tipper rundt 19 jeg, for da skal poden se film å jeg skal se masterchef
Hjælp! Må sette inn støtet da skjønner jeg. Skal prøve å komme på 450 tilsammen idag. Men da må jeg skravle noe helt sykt!
Heng deg på og svar på det meste når det blir liv her, så går det fort oppoverShitt. Skjønner ikkje kordan dåke får det til? Eg sliter med 40-50 til dagen :/
Sent from my iPhone using BV Forum
Hihi...bra hun koste seg daKjikes ikke på her heller, men nrksuper og Disney Junior var ikke bra nok, så da ble det nickelodeon. Så når hun så Dora så ble hun litt for glad![]()
Alt for disse barnaHihi...bra hun koste seg da![]()
Og jeg 6 timer bakJeg henger nå 9 timer bak!
Skjønte ikke jeg heller.... Helt til jeg hang meg på skravlebøttene her inneShitt. Skjønner ikkje kordan dåke får det til? Eg sliter med 40-50 til dagen :/
Sent from my iPhone using BV Forum
Flink du er til å holde følge daNeida, det var flere enn deg i går, bare ikke jeg![]()
Eg var i akkurat samme situasjon: pSkjønte ikke jeg heller.... Helt til jeg hang meg på skravlebøttene her inne![]()
Har glemt hvordan servert mat smaker, jegJepp! Alltid digg når den blir servert![]()
Ronja tar igjen dei siste 6 timane. Det er vel det som skjer noSkjer det noe spennende her i formiddag ?![]()
Synes du?Dere tok jo helt av i går!
Her har vi ikke kjøkken så vi får servert mat av mormor hver dag, luksusHar glemt hvordan servert mat smaker, jeg![]()
Skjønte ikke jeg heller.... Helt til jeg hang meg på skravlebøttene her inne![]()
Skjønte ikke jeg heller.... Helt til jeg hang meg på skravlebøttene her inne![]()
Blir mye skravling det daRonja tar igjen dei siste 6 timane. Det er vel det som skjer no![]()
Skjer det noe spennende her i formiddag ?![]()
Kan jo ikke risikere det!Tilfelle du kunne gå glipp av noe?